Τα εισιτήρια αυξάνονται γιατί αυξάνονται τα λειτουργικά κόστη και γιατί ο ΦΠΑ της επιβατικής ναυτιλίας παραμένει υψηλός" λέει ο Δ.Θεοδωράτος Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιβατηγού Ναυτιλίας.
«Πάνω από 4δις € απαιτούνται για την ανανέωση του στόλου της ακτοπλοΐας και περίπου 300.000.000€ για να μετατραπούν οι μηχανές σε κάποια από τα υφιστάμενα πλοία σε πράσινα πλοία» αυτό δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Διονύσης Θεοδωράτος , μιλώντας για το στοίχημα της πράσινης μετάβασης στα πλαίσια του Συμποσίου του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Ο ίδιος σημείωσε μάλιστα ότι μέχρι στιγμής οι όποιες αλλαγές γίνονται με κεφάλαια αποκλειστικά του ιδιωτικού τομέα, αναγνωρίζοντας παράλληλα τον γερασμένο στόλο της ακτοπλοΐας. Ο κ. Θεοδωράτος αναγνώρισε ότι τα πλοία της γραμμής του Βορείου Αιγαίου είναι από τα πλέον γερασμένα, εξυπηρετούν ωστόσο τις ιδιαιτερότητες της γραμμής και δήλωσε ότι με την πράσινη μετάβαση σίγουρα θα αλλάξουν τα δεδομένα.
Τέλος ο ίδιος απέκλεισε το ενδεχόμενο για μειώσεις στα εισιτήρια, τονίζοντας ότι τα εισιτήρια είναι ακριβά γιατί έχουν αυξηθεί μια σειρά από άλλα κόστη ενώ ο ΦΠΑ παραμένει υψηλός, με τη χώρα μας να έχει ένα από τους υψηλότερους ΦΠΑ για την επιβατική ναυτιλία.