Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου στον Άγιο Κήρυκο Ικαρίας η ημερίδα ενημέρωσης με θέμα «Διαβήτης, Μακροζωία & Ποιότητα Ζωής», συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον πολιτών, επαγγελματιών υγείας και ανθρώπων που ζουν με σακχαρώδη διαβήτη.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Ατόμων με Διαβήτη Βορείου Αιγαίου «Γλυκιά Διάδραση», σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο – Κέντρο Υγείας Ικαρίας και τον Σύλλογο ΑμεΑ, συγγενών και φίλων «Ηλιαχτίδα», στην αίθουσα εκδηλώσεων του Παλαιού Δημαρχείου Αγίου Κηρύκου.
Στόχος της ημερίδας ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και τη σύγχρονη αντιμετώπιση του σακχαρώδη διαβήτη, καθώς και η ανάδειξη της σημασίας της σωστής διατροφής, της σωματικής άσκησης και της υιοθέτησης ενός υγιεινού τρόπου ζωής για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την επίτευξη υγιούς μακροζωίας.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Ελλήνων Πασχόντων από Σακχαρώδη Διαβήτη "Γλυκιά Διάβαση", την ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Ικαρίας και τον Σύλλογο Ατόμων με Αναπηρία Ικαρίας "Ηλιαχτίδα".
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, εξειδικευμένοι επαγγελματίες υγείας ανέπτυξαν σημαντικά θέματα που αφορούν την πρόληψη, την αποτελεσματική διαχείριση του σακχαρώδη διαβήτη, τη σημασία της σωστής διατροφής, της σωματικής άσκησης και της συνεχούς παρακολούθησης, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την προαγωγή της υγιούς μακροζωίας.
Στην ημερίδα συμμετείχε ο ιατρός και πολιτευτής Σάμου, Μανώλης Λογοθέτης,
Στην ημερίδα συμμετείχε ο ιατρός και πολιτευτής Σάμου, Μανώλης Λογοθέτης,

Κατά τη διάρκεια των εργασιών, παρουσιάστηκαν επιστημονικές εισηγήσεις από πολυεπιστημονική ομάδα επαγγελματιών υγείας, αποτελούμενη από διαβητολόγους, παθολόγους, νοσηλευτές, διαιτολόγους και ψυχολόγους. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις σύγχρονες τεχνολογίες παρακολούθησης του σακχάρου, οι οποίες συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των ατόμων με διαβήτη.
Όπως επισημάνθηκε από τους διοργανωτές, τέτοιες δράσεις αποκτούν ιδιαίτερη σημασία για τις νησιωτικές περιοχές, όπου η πρόσβαση σε εξειδικευμένες υπηρεσίες υγείας και εκπαιδευτικά προγράμματα παραμένει πιο περιορισμένη σε σύγκριση με τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Η μεγάλη συμμετοχή του κοινού επιβεβαίωσε το έντονο ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας για θέματα πρόληψης και δημόσιας υγείας, αναδεικνύοντας την αξία της ενημέρωσης και της συνεργασίας των επιστημονικών φορέων με την τοπική κοινωνία για την προαγωγή της υγείας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.





