29 Σεπτεμβρίου 2017

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ .....


Άλλη μια απόδειξη της ανικανότητας μας να προστατεύσουμε τα συμφέροντα του νησιού μας και φυσικά τα δικά μας . Άραγε σήμερα αυτοί όλοι που φώναζαν , που έστελναν επιστολές , που αγωνιούσαν για το αν η έδρα θα γίνει στην πρωτεύουσα ή όχι , αν θα "πληρωθούν" παλιά χρέη προς την πρωτεύουσα και τους πολιτευτάδες της ... σήμερα τι έχουν να πουν στους πολίτες του νησιού ; ..

    Την ώρα που ορισμένοι ασχολούνται με το να επιτίθενται σε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης σε άλλο σημείο του νησιού πλην της πρωτεύουσας με τα γνωστά αποτελέσματα , παράδειγμα και η συγκεκριμένη απόφαση , υπογράφουν για παραμονή και ενίσχυση του σύγχρονου δουλεμπορίου με προοπτική να διαχειριστούν φυσικά έμμεσα ή άμεσα όλα ή μερίδιο του πακτωλού των εκατομμυρίων των δουλεμπόρων . Δυστυχώς παρασύροντας και ορισμένους ευκολόπιστους πολίτες και επαγγελματίες στο βρώμικο παιχνίδι τους δημιουργούν "εμφυλιακά" αισθήματα και κόντρες που το μόνο αποτέλεσμα που φέρνουν είναι η "καταστροφή" και ο μαρασμός του νησιού μας .
    Σήμερα λοιπόν το νησί μας δέχθηκε άλλη μια ήττα , όχι γιατί η έδρα θα έφερνε άμεσα αποτελέσματα μιας και μιλάμε για γραφειακό θέμα και μόνο , αλλά θα ήταν άλλο ένα πάτημα , άλλο ένα όπλο στα χέρια μας για παγιοποίηση της παρουσίας του πανεπιστημίου στο νησί μας , εξασφάλιση της παρουσίας του αλλά και πιθανό μελλοντικό άνοιγμα νέων τμημάτων . Αλλά μάλλον αυτό για τους αιρετούς μας δεν έχει νόημα , δεν τους απασχολεί μιας και έχουν δώσει όλη την προσοχή τους όπως είπαμε ... στην διαχείριση των εκατομμυρίων του δουλεμπορίου !!!!!! .... Ας ξυπνήσει ο κόσμος και ας αποφασίσει τι θέλει τελικά και με ποιον μπορεί να το πετύχει ...... Η ευθύνη είναι αποκλειστικά ..δική μας , των πολιτών !!!
Αναρτήθηκε από samiaki anaptiksi