29 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακοίνωση Δήμου για το μεταναστευτικό με άγνωστο παραλήπτη



Ανακοίνωση εξέδωσε σήμερα ο Δήμαρχος Σάμου για το μεταναστευτικό, τυπικά προς τους δημότες,  στην οποία όμως από τη μία καμία απολύτως ουσιαστική πρόταση αντίδρασης δεν προτείνει για το συνεχώς διογκούμενο πρόβλημα του μεταναστευτικού και την τραγική κατάσταση που ζει η πόλη της Σάμου, ενώ από την άλλη εμμέσως σαμποτάρει και οποιαδήποτε δυναμικότερη αντίδραση πιθανόν υπάρξει με υπονοούμενα για μισαλλοδοξίες! 


Ο κ. Αγγελόπουλος προτείνει «ψύχραιμη, ρεαλιστική και προσεκτική αντιμετώπιση»  και θυμάται περήφανος και τη συγκέντρωση-διαμαρτυρία που έγινε… πριν ένα ολόκληρο χρόνο, αλλά καμία διάθεση δεν έχει προφανώς να την επαναλάβει. Να σημειώσουμε ότι όταν έγινε η συγκέντρωση το 2016,  ο αριθμός των μεταναστών στην Σάμο ήταν σαφώς μικρότερος από σήμερα!

Μήπως θα έπρεπε καλλίτερα να γίνονταν το αυτονόητο, που πιστεύουμε ότι η πλειοψηφία του κόσμου άλλωστε θα επιθυμούσε, ο Δήμαρχος αντί να παράγει ανούσια Δελτία Τύπου, που δεν έχουν και κανένα φυσικά αποτέλεσμα, να πάρει την πρωτοβουλία και να συνεργαστεί με τους άλλους, όλους, τους εκλεγμένους του νησιού, αλλά και την ευαισθητοποιημένη Εκκλησία και να βγει μπροστά,  στους δρόμους, εκεί που η διαμαρτυρία έχει βάρος και αποτέλεσμα. 

Όλα τα άλλα για «ομόνοια, σοβαρότητα και υπευθυνότητα με τις οποίες θα ανταπεξέλθουμε στις ……. προκλήσεις» είναι δυστυχώς αντιγραφή της ρητορικής Μουζάλα, όπως την έχουμε ακούσει άπειρες φορές. Σκοπός είναι να αποκοιμηθεί ο απλός κόσμος, να πειστεί στο τέλος ότι δεν μπορεί να πετύχει τίποτα ότι και να κάνει, ώστε να μπορούν μετά ο κύριος Μουζάλας και οι γνωστές ΜΚΟ να εξαπλώνονται συνεχώς και να διαχειρίζονται τα μεγάλα κονδύλια χωρίς ενοχλητικά εμπόδια.
πηγή ΣΑΜΙΑΚΟ ΒΗΜΑ