Άλλη μια επιτυχία της σημερινής αιρετής διοίκησης του νησιού μας, άλλο ένα παράδειγμα πως όταν υπάρχει πρόγραμμα , πλάνο , ανησυχία , ενδιαφέρον , αγάπη για τον τόπο ... τότε όλα γίνονται ακόμα και εν μέσω πτώχευσης της χώρας ... Έτσι θα έπρεπε να ήταν !!! Εμείς όμως εδώ στο νησί έχουμε αφήσει τα πάντα στα χέρια ανίκανων επιδειξιωμανών που το μόνο που τους απασχολεί είναι η βαρύγδουποι ατελείωτοι ανούσιοι και άσχετοι λόγοι , οι φωτογραφήσεις σε κάθε πανηγύρι και κάθε ευκαιρία , τα ταξιδάκια με λεφτά των πολιτών τάχα μου για ενίσχυση του τόπου και της εικόνας του και φυσικά όπως εκείνοι το θεωρούν , δημιουργία ατομικού προφίλ ικανού να τους δώσει το χρίσμα ή μια καλύτερη πολιτική και κομματική θέση την επ΄αύριο ....'Οπως όμως έχουμε πει πάμπολλες φορές ..τελικά φταίει ο βιαστής ή ο βιαζόμενος ; .. ΕΣΥ αποφασίζεις
Αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει αυτός ο οργανισμός που λέγεται ΔΟΠΠΟΝΑΣ και είναι "υπεύθυνος " τάχα μου για τον αθλητισμό στο νησί να μας απαντήσει για την σημερινή κατάσταση των γηπέδων , για το ποιος φταίει , για το ποιοι δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους και επιτέλους ποιοι πλήρωσαν ή θα πληρώσουν για την κατάντια μας . Ας τελειώνουμε με τις φωτογραφίες και τις φανφάρες και ας στρωθούμε λίγο στη δουλειά , λίγο έτσι απλά για να δούμε μπας και μπορούμε να αλλάξουμε κάτι , έστω μικρό . Το νησί μας μετά από τον πόλεμο από το κράτος των Αθηνών που για δεκαετίες δέχεται σήμερα έχει δυστυχώς μείνει από οπλοστάσιο .......
Αναρτήθηκε από samiaki anaptiksi