Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Ελισαίος Μαυρατζώτης, ως έμπειρος ξενοδόχος, γνωρίζει πολύ καλά ότι η ουσιαστική προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος γίνεται στις διεθνείς εκθέσεις της Κωνσταντινούπολης (Ιανουάριο) και της Σμύρνης (Δεκέμβριο) — όχι την άνοιξη, χωρίς σχέδιο και χωρίς στόχο.
Το χθεσινό ταξίδι του στο Αϊβαλί, μαζί με τα υπόλοιπα στελέχη της Περιφέρειας, μπορεί να είχε καλές προθέσεις, αλλά δεν πρόκειται να φέρει κανένα αποτέλεσμα για φέτος. Ο χρόνος έχει χαθεί.
Και μιας και μιλάμε για "τουριστική προώθηση", ας μας πει:
👉 Πόσοι τουριστικοί πράκτορες από τη Σάμο συμμετείχαν στο ταξίδι στο Αϊβαλί;
👉 Με ποιους ήρθαν σε επαφή;
👉 Τι συμφωνήθηκε;
Ο τουρισμός δεν είναι φωτογραφίες και αναρτήσεις. Θέλει σχέδιο, επαφές, δουλειά και… σωστό timing.