Το «παρών» σε μία ακόμη διεθνή έκθεση δίνει ο Δήμος Χίου, στο πλαίσιο της προωθητικής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Choose Greece. Η επόμενη στάση αυτής της στρατηγικής προβολής είναι η Σουηδία, με την εκδήλωση να λαμβάνει χώρα στις 2 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Χριστάκης στον «Πολίτη».
Η εκδήλωση, όπως σημείωσε ο αντιδήμαρχος, αποτελεί τον τελευταίο σταθμό της δράσης αυτής για το 2024 και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον τουριστικό σχεδιασμό του Δήμου. «Η μία μέρα της διοργάνωσης είναι πολύ σημαντική, καθώς έχουμε οργανώσει συναντήσεις B2B με εκπροσώπους από τουριστικούς οργανισμούς, όπου θα συμμετέχουν περίπου 27 χώρες. Στόχος μας είναι η εδραίωση συνεργασιών που προωθούν τη Χίο ως αυθεντικό και μοναδικό προορισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο ρόλος των B2B συναντήσεων και η στρατηγική συνεργασία
Οι επιχειρηματικές συναντήσεις που θα πραγματοποιηθούν στη Σουηδία, σύμφωνα με τον κ. Χριστάκη, έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς επικεντρώνονται στην ενίσχυση της τοπικής τουριστικής ταυτότητας και στην προσέλκυση τουριστών που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες. Ο ίδιος αποκάλυψε πως «ήδη από τον Οκτώβριο, είχαμε επαφές με τουριστικούς πράκτορες που ενδιαφέρονται για τον περιπατητικό τουρισμό, μία δραστηριότητα που ευνοεί ιδιαίτερα η φυσική ομορφιά της Χίου». Οι επικείμενες συναντήσεις αποσκοπούν στην εμβάθυνση αυτών των συνεργασιών και στη διεύρυνση του πεδίου ενδιαφέροντος.
Η Χίος ως αυθεντικός τουριστικός προορισμός
Η Σκανδιναβική αγορά και ιδιαίτερα η Σουηδία παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον για τη Χίο, καθώς οι επισκέπτες αυτής της περιοχής αναζητούν έναν συνδυασμό παράδοσης, φυσικής ομορφιάς και αυθεντικότητας. Όπως υπογράμμισε ο αντιδήμαρχος, «η Χίος διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που ζητάνε αυτοί οι επισκέπτες. Από την παράδοση και την τοπική κουλτούρα μέχρι τις αυθεντικές εμπειρίες, η Χίος ανταποκρίνεται σε αυτά που αναζητούν». Η συμμετοχή στην εκδήλωση αποτελεί ένα βήμα προς την προσέγγιση αυτών των αναγκών.
Η παρουσία του Δήμου Χίου στη Σουηδία δεν είναι απλώς μια ακόμη τουριστική δράση. Αντιθέτως, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής που εστιάζει στη διεθνή προβολή του νησιού ως αυθεντικού προορισμού. Οι συναντήσεις B2B και οι στρατηγικές συνεργασίες που οικοδομούνται είναι το θεμέλιο για την αύξηση της τουριστικής ροής και την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του νησιού. Όπως φαίνεται, ο Δήμος Χίου επενδύει μεθοδικά στην ενίσχυση της διεθνούς του παρουσίας, με στόχο την εδραίωση της Χίου στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
ΠΗΓΗ https://www.politischios.gr/