19 Ιανουαρίου 2024

Κρατήστε αυτή την φωτογραφία να δούμε ποιος θα γίνει στρατηγός στη Κρήτη ;

 

Όταν προέκυψε το θέμα της μετεγκατάστασης του   συντονιστικού οργάνου της Πυροσβεστικής από την Σάμο στο Ηράκλειο της Κρήτης αναφέραμε το όνομα πιθανού υποστράτηγου που θα αναλάμβανε την ευθύνη του Στρατηγείου στην Κρήτη το όνομα του κ.Γιώργου Μαρκουλάκη.

Όταν αναρτήθηκε η είδηση στο aegaio  δεν είχαν γίνει ακόμα οι κρίσεις στο Σώμα της Πυροσβεστικής.

Χθες και μετά από την ολοκλήρωση και επιλογή των νέων υποστρατήγων ανάμεσα τους διαβάσαμε και το όνομα του του  υποστρατήγου κ.Γιώργου Μαρκουλάκη.

Για να συμπληρωθεί η ιστορία θα περιμένουμε να δούμε τι αρμοδιότητες υα έχει και που

Συνεδρίασε το αρμόδιο συμβούλιο κρίσεων των ανωτάτων αξιωματικών του πυροσβεστικού σώματος.


Προήχθησαν οι κάτωθι Αρχιπύραρχοι στον βαθμό του υποστράτηγου


Χατζόπουλος Αθανάσιος

Γεωργάνας Δημήτριος

Πλατάς Χρήστος

Μπόκας Χριστόφορος

Μπριόλας Δημήτριος

Τσικαλάς Γεώργιος

Κοσμίδης Θεόδωρος

Μαρκουλάκης Γεώργιος

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Λέτε να αναλάβει συντονιστής του πυροσβεστικού σώματος που μετακινήθηκε από τη Σάμο στην Κρήτη;



Στο Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος ο Χανιώτης Αρχιπύραρχος Γιώργος Μαρκουλάκης

Ο Γιώργος Μαρκουλάκης υποψήφιος πρόεδρος ΝΟΔΕ της ΝΔ στα Χανιά

Λίγες μέρες πριν τις εσωκομματικές εκλογές αισθάνομαι την ανάγκη ως υποψήφιος πρόεδρος για τη Νομαρχιακή Διοικούσα Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας να μοιραστώ μαζί σας το όραμα μου για τη Νέα Δημοκρατία στα Χανιά.


Ήμουν είμαι και θα είμαι ένας απλός στρατιώτης στο πλευρό του προέδρου μας Κυριάκου Μητσοτάκη, βοηθώντας όσο μπορώ τον τόπο μου και τους συντοπίτες μου, ώστε να βάλω και το δικό μου λιθαράκι στην προσπάθεια του να κάνει πράξη το όραμα του, να αλλάξει τη χώρα οδηγώντας την στην ανάπτυξη και την ευημερία