19 Μαΐου 2023

Ο Ανέστης με τον Ανέστη στο Πάρκο!...Γλυκό «πιπεράτο» του Καθηγητή Πιπερόπουλου

  

Όχι δεν βρίσκομαι σε πνευματική σύγχυση, όντως συνάντησα τον παιδιόθεν συμμαθητή και ανέκαθεν φίλο μου Ανέστη με το 5-χρονο εγγόνι του τον Ανέστη στο εντυπωσιακό 2ο Φεστιβάλ Πάρκου με επίκεντρο τους «12 άθλους του Ηρακλή» στο Δημοτικό Πάρκο της γενέτειράς μας Κατερίνης το ηλιόλουστο χθεσινό απόγευμα. Και συμπληρώνω ότι ναι δεν είναι μόνο το κόκκινο καυτό πιπέρι που συχνά χρησιμοποιώ στα λακωνικά μου άρθρα αλλά υπάρχει και το μαύρο πιπέρι που γλυκαίνει και οι υπέροχες πιπεριές Φλώρινας.


     Αυτά για τον τίτλο της σημερινής μου παρέμβασης στο διαδίκτυο και τώρα το «ζουμί»…
     Ήταν χαμογελαστός ο μεγάλος Ανέστης, ο φίλος μου, ενώ ο μικρός με το χωνάκι παγωτό στο χέρι ήταν εμφανέστατα «πανευτυχής…»
     «Σε βλέπω προβληματισμένο φίλε Γιώργο και θέλω να μου πεις τι σε τρώει» μου είπε ο Ανέστης.
     «Εκλογές έχουμε την ερχόμενη Κυριακή και τα πράγματα όπως εξελίσσονται δεν μου αρέσουν φίλε Ανέστη. Ο γείτονας κέρδισε άνετη πλειοψηφία στη Βουλή και αναδείχθηκε πρώτος στην Προεδρική κούρσα και μάλλον θα κερδίσει μια νέα πενταετίας στις 28 του μήνα…»
     «Αυτό το είδαμε όπως είδαμε και το ρεζιλίκι των περιβόητων δημοσκόπων» είπε ο Ανέστης και ολοκλήρωσε ρωτώντας με «εσένα φίλε Γιώργο γιατί σε χαλνάνε αυτά;» 
     «Ανέστη πολλοί λένε ότι είναι προτιμότερο για εμάς να έχουμε τον κ Erdogan στην Εξουσία της γείτονάς μας ‘δήθεν’ Συμμάχου στο ΝΑΤΟ παρά τον ‘άγνωστο’ κ  Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου και τη μεγάλη παρέα του αλλά εγώ είμαι σφιγμένος για δύο λόγους. Πρώτον, έχουμε εκλογές αυτήν την Κυριακή και εάν δεν έχουμε Κυβέρνηση θα είναι ‘δώρο’ για τον κ Erdogan καθότι ανέκαθεν η Τουρκία μας ενοχλούσε οδυνηρά όταν υπήρχε αστάθεια στα ελληνικά πολιτικά δρώμενα. Δεύτερον μετά την Κυριακή 28η του μήνα Μάη ξημερώνει η ‘αποφράς 29η Μαΐου’ και εύχομαι να μη αλλάξει τακτική και προχωρήσει απειλητικά εναντίον μας κάνοντας ‘πράξη’ αυτά που μέχρι τώρα ήταν πολύ συχνά χυδαίες λεκτικές προσβολές της Πατρίδας μας.»  
     «Παππού θέλω και άλλο παγωτό» είπε στον μεγάλο Ανέστη ο χαριτωμένος μικρός Ανέστης.
     «Μην είσαι λαίμαργος» του είπε ο παππούς «θα έρθουμε εδώ στο πάρκο αύριο και θα σου πάρω πάλι παγωτό…» 
     Δεν του άρεσε η απάντηση του πιτσιρικά και δεν του άρεσε και του φίλου Ανέστη η δική μου απάντηση.
     Θα ξαναβρεθούμε με παππού και εγγόνι σήμερα Πέμπτη μαζί με τη λαοθάλασσα μαμάδων, παππούδων και παιδιών που πλημυρίζουν το Δημοτικό μας Πάρκο αυτές τις ημέρες.
     Κλείνω με ένα ηχηρό ΜΠΡΑΒΟ στη Δημοτική μας Αρχή…