30 Δεκεμβρίου 2022

Με αυτόν τον δήμαρχο βρήκατε να συνεργαστείτε και να βγάλετε και φωτογραφίες;


 
Κύριε Δήμαρχε ανατολικής Σάμου 5 ημέρες τι γύρευε ο δήμαρχος Ιάσμου στο νησί μας ;

Στις 5 Δεκεμβρίου 2022 αναρτήσαμε κείμενο σχετικά με την επίσκεψη του Δημάρχου Ιάσμου στον Δημαρχείο της Σάμου και την συνάντηση που είχε με τον δήμαρχο ανατολικής Σάμου ...

θέσαμε  ερωτήματα στον δήμαρχο αλλά δυστυχώς σε κανένα από αυτά δεν λάβαμε απάντηση...

Σήμερα που όλα τα ΜΜΕ κάνουν αναφορά στις ενέργειες και πράξεις του Δημάρχου Ιάσμου ρωτάμε ξανά τον Δήμαρχο τι άλλα συζητήθηκαν με τον δήμαρχο γιατί σε συνέντευξή του δημάρχου Ιάσμου στον ραδιοφωνικό σταθμό 2000fm ο δήμαρχος Ιάσμου αναφέρθηκε σε εντελώς διαφορετικά πράγματα από αυτά που έλεγε το δελτίο τύπου του δημάρχου Ανατολικής Σάμου που είχαν να κάνουν με αδελφοποιήσεις με Τουρκικούς δήμους κ.λ.π


Ενημερώθηκε η Αντιπολίτευση για αυτή την συνάντηση;

Σήμερα αναχώρησε ο δήμαρχος Ιάσμου από την Σάμο όπου συναντήθηκε με τον δήμαρχο ανατολικής Σάμου και είπαν πολλά και διάφορα .
Με δελτίο τύπου ο δήμος ανατολικής Σάμου μας πληροφόρησε περί της αφίξεως του αλλά σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Δήμαρχος Ιάσμου στον Ραδιοφωνικό Σταθμό 2000fm άλλα μας ο δήμαρχος είπε που μάλλον σκόπιμα τα απέκρυψε   ο Δήμαρχος Γιώργος Στάντζος 

Είπε ο Δήμαρχος Ιάσμου:

<<Συναντήθηκα με τον Δήμαρχο Ανατολικής Σάμου, τον κ. Γεώργιο Στάντζο, τον οποίον ευχαριστώ για την θερμή, φιλική και συναδελφική υποδοχή. Επίσης είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τον συνάδελφο Δήμαρχο Κουσάντασι Τουρκίας, κ. Ομέρ Γκιουνέλ. Προσκάλεσα αμφοτέρους στο 3ο Φεστιβάλ Ειρήνης, Δημοκρατίας και Νεολαίας που θα διοργανώσει ο δήμος Ιάσμου το 2023.>>


<<Ο μικρός και ταπεινός Ίασμος, μπορεί να ενώσει. Δεδομένου του σεβασμού στην εδαφική κυριαρχία γειτόνων εν καιρώ Ειρήνης, υπό τη σκεπή της Ειρήνης και της Δημοκρατίας, από την όμορφη Σάμο, με το βλέμμα ειρηνικά στραμμένο προς το Κουσάντασι Τουρκίας, βάζουμε πλώρη για να ενώσουμε τα Βαλκάνια και το Αιγαίο πέλαγος στον Πολυπολιτισμικό Ίασμο.”>>

Κύριε Δήμαρχε Ανατολικής Σάμου τι παιχνίδι παίζεις;
Ποιος κάλεσε τον δήμαρχο Ιάσμου στη Σάμο;
Πέντε ημέρες με ποιους συναντήθηκε;

Απαντήστε και διαβάστε και το παρακάτω κείμενο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο https://www.komotinipress.gr/

Είναι εθνικά επικίνδυνη και αντιθεσμική η στάση του κ. Οντέρ Μουμίν;

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Ο Δήμαρχος Ιάσμου κ. Οντέρ Μουμίν κατέκτησε επιτέλους με προσωπικό κόπο και έντονο ψυχικό φόρτο την θέση που του αρμόζει στην πολιτική σκηνή της Θράκης, δίπλα στους επίορκους αιρετούς που υποκύπτουν στην παρακρατική σέκτα της Άγκυρας που επιχειρεί να εμποδίσει την χειραφέτηση της Μειονότητας στην περιοχή.
Στο Komotinipress είχαμε εγκαίρως επισημάνει ότι αν και ο κ. Οντέρ Μουμίν ως Έλληνας Δήμαρχος αλλά και επιμελής νομομαθής γνωρίζει τις Συνταγματικές του υποχρεώσεις, τα δικαιώματα που απορρέουν από το αξίωμά του επέλεξε ,σκοπίμως, να μην αντιταχθεί σε όποιον αμφισβητεί την Ελληνική Κυριαρχία προτίμησε να ακροβατεί στα όρια της νομιμότητας στηριζόμενος στην ευρηματικότητα, την ευελιξία του, το έλλειμμα πολιτικής δυναμικής και την στήριξη που έλαβε από συγκεκριμένα άτομα, κύκλους και ομάδες συμφερόντων.
Σε αντίθεση με τους Δημάρχους Μύκης και Αρριανών, ο Οντέρ Μουμίν είναι πιο ευέλικτος στις επαφές του, είναι πιο μορφωμένος, μπορεί να κινηθεί εκτός του μειονοτικού κελύφους και να αποκτά προσβάσεις εκεί που άλλοι δεν μπορούν. Είναι, όμως , ελλειμματικός στην στρατηγική σκέψη και κυριεύεται από έναν ιδιάζοντα παρορμητισμό κάτι που φάνηκε από το ατόπημα της Προύσσας, συνεχίσθηκε με την άκομψη κι αδιέξοδη συγκρουσιακή συμπεριφορά του με τους πολιτικούς του αντιπάλους στον Ίασμο (πολιτικά αδύναμους και αδια-μόρφωτους)και ολοκληρώθηκε με την άκομψη συμπόρευσή του με τους μηχανισμούς του παραϊερατείου που τον οδήγησαν στην Άγκυρα.Βεβαίως , όλα αυτά έγιναν με το προκάλυμμα της χρηστής διαχείρισης που άργησε πολύ ωστόσο να εφαρμόσει, σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις, στον Δήμο Ιάσμου.
Όταν αναρωτηθήκαμε για το ποιός προορίζει τον κ. Οντέρ Μουμίν ως εκπρόσωπος της Γενιάς Χ της Προξενικής Μειονότητας ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ότι ΤΡΕΙΣ ΕΥΥΠΟΛΗΠΤΟΙ ΘΡΑΚΙΩΤΕΣ (δύο αυτοδιοικητικοί κι ένας διανοούμενος) “απήλλαξαν” με τις καταθέσεις τους τον Δήμαρχο Ιάσμου για την αντεθνική του στάση στην Προύσσα. Αυτή η εξέλιξη του άνοιξε τον δρόμο και τις πόρτες του αθηνοκεντρικού κράτους.
Τεράστια , όμως, είναι και η ευθύνη του κ. Βασίλη Μαυρίδη, Δημάρχου Ορεστιάδας και Προέδρου ΑΜΘ που τον “αμνήστευσε” για την Προύσσα και αγνόησε την συμμετοχή των Δημάρχων Ιάσμου, Μύκης και Αρριανών σε εκδήλωση των Γκρίζων Λύκων στην Άγκυρα. Την ίδια ανοχή επέδειξαν ο Πρόεδρος της ΠΑΜΘ και οι σύμβουλοί του στις αυθαίρετες και χωρίς κεντρικό έλεγχο ή και τοπικό έλεγχο δράσεις κι επαφές των Δημάρχων με εκπροσώπους του ερντογανικού συστήματος.
Η πολλαπλώς αντεθνική και αντιθεσμική δράση του κ. Οντέρ Μουμίν δεν αξιολογήθηκε από το τότε τοπικό πολιτικό δυναμικό της περιοχής αλλά κυρίως του Ν. Ροδόπης που το θεωρούσε πλέον μία γραφικότητα ή το ανεχόταν στα πλαίσια της τοπικής “εθνοτικής ισορροπίας και συνύπαρξης” ελπίζοντας ότι θα βρει στο μεταμεληθέντα παρορμητικό Δήμαρχο έναν μελλοντικό συνομιλητή. Η στάση του την περίοδο της πανδημίας αλλά και αργότερα με αφορμή την αποπομπή του από τα παράτυπα όργανα του Προξενείου τον έκαναν συμπαθή.
Ο ίδιος , όμως, έδειξε να μην αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα κι εκμεταλλευόμενος την διαμορφωθείσα συγκυρία άρχισε να συμπεριφέρεται αλλοπρόσαλλα , αλαζονικά και απρόβλεπτα και μάλλον επιβεβαιώνεται η πρόβλεψή μας ότι ο Οντέρ Μουμίν ήταν το όχημα και το πρόσχημα για την αποπομπή του πραγματικού εχθρού της παρακρατικής σέκτας στην Θράκη, του κ. Ιλχάν Αχμέτ, βουλευτή ΚΙΝ.ΑΛ. Ροδόπης τονίζοντας ότι “η καρατόμηση του Οντέρ Μουμίν (στον βαθμό που δεν είναι μπλόφα του Προξένου και προϊόν μηχανορραφιών και πολιτικής συνωμοσίας) προειδοποιεί τους άλλους μειονοτικούς δημάρχους, προετοιμάζει το σκηνικό για την επόμενη φάση και στέλνει το μήνυμα σε όλους τους συναδέλφους του ότι η Άγκυρα απαιτεί πλήρη υποταγή !”
Αυτό, επιβεβαιώθηκε, με την δήλωση μετανοίας του κ. Οντέρ Μουμίν, που αποτέλεσε και το εισιτήριό του για την επανένταξη στους κόλπους της Προξενικής Μειονότητας με εγγυητή τον Παραμουφτή Κομοτηνής κ. Ιμπραήμ Σερήφ.
Ο κ. Οντέρ Μουμίν συμμετείχε στο σχέδιο της δημιουργίας “γκρίζων ζωνών” στην Θράκη μετατρέποντας τον Δήμο Ιάσμου σε ένα ιδιότυπο πείραμα “εξαφάνισης” του Χριστιανικού στοιχείου με τον ίδιο να εκμεταλλεύεται την δημόσια εικόνα του είτε στηριζόμενος στις επαφές του με κυβερνητικά στελέχη στην Αθήνα, είτε με τον Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής κ. Παντελεήμονα είτε μέσω των διαφόρων φεστιβάλ. Ταυτοχρόνως, διοχέτευε τεράστια ποσά σε τοπικά μέσα ενημέρωσης όπως προκύπτει και από την ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
Ας μην ξεχνάμε ότι ελέω κ. Οντέρ Μουμίν έχουμε και την επέκταση της οικονομικής δραστηριότητας του κ. Λεβέντ Σαδίκ με την πλήρη κάλυψη του επίσημου τουρκικού κράτους.
Επίσης ο κ. Οντέρ Μουμίν δεν έκρυψε ούτε μία στιγμή ότι διατηρεί επικοινωνία με τις παρακρατικές δομές του πολιτικού ισλάμ στην περιοχή κάτι που φάνηκε και από την ενεργό συμμετοχή του στην “διπλωματία των ιφτάρ” αλλά και την στήριξη που παρέσχε στις δομές των παραμουφτήδων της Θράκης, ενώ δεν έχει καταγραφεί ούτε μία φωτογραφία του με τους νόμιμους Τοποτηρητές Μουφτήδες .
Η ήδη , όμως αμφιλεγόμενη δράση και στάση του κ. Οντέρ Μουμίν, δημιούργησε και μία νέα πολιτική πραγματικότητα καθώς ήταν προφανές ότι –υπό την καθοδήγηση της παρακρατικής σέκτας του κ. Μουράτ Ομέρογλου- οι αντίπαλοι του Οντέρ Μουμίν,θα συνταχθούν γύρω από ένα νέο αντιπολιτευτικό σχήμα με έναν νέο ισχυρό πόλο στα δημοτικά πράγματα στον δήμο Ιάσμου, σίγουρα με την συγκατάνευση και συγκατάθεση και των επιφανών Χριστιανών του Δήμου Ιάσμου που ίσως βλέπουν ως ευκαιρία ν’ανακοπεί η πορεία του Οντέρ Μουμίν και να διεκδικήσουν με αξιώσεις τον δημαρχικό θώκο. Ο δικηγόρος Ιμάμ Τζανέρ, ο πολιτικός αντίπαλος του κ. Οντέρ Μουμίν, ήταν μία πρόσκαιρη λύση αν και το Προξενείο έχει ετοιμάσει ΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ ΠΟΛΟ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ.
Η σημερινή πραγματικότητα, δυστυχώς, ξεπέρασε τον κ. Οντέρ Μουμίν που με μία αυτοκαταστροφική συμπεριφορά προσφέρει μία τεράστια υπηρεσία στο τουρκικό παρακράτος που ετοιμάζεται να ελέγξει πολιτικά και οικονομικά τον δήμο Ιάσμου με την Ελληνική Πολιτεία να μην αντιλαμβάνεται τί ακριβώς συνέβη.
Ο Δήμαρχος Ιάσμου καλείται, πλέον, ν’απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα:
1. Ορκισθείς στο Σύνταγμα της Ελλάδας αποδέχεται τους χαρακτηρισμούς που εξαπέλυαν οι τουρκόφρονες συνομιλητές του εναντίον της Ελλάδας στην Προύσσα και την Άγκυρα;
2. Ποιό είναι το περιερχόμενο της ομιλίας του στην Προύσσα;
3. Αποδέχεται τις προσβολές Ακάρ σε βάρος της εδαφικής ακεραιότητας της Χώρας μας;Συμφωνεί με τις επιθέσεις Ακάρ σε βάρος του Ελληνικού Στρατού και του ΔΣΣ στην περιοχή του οποίου ο ίδιος τυγχάνει να εκλέγεται;
4.Συμφωνεί με τα όσα ακούσθηκαν για την καταπίεση που δήθεν υφίστανται οι Έλληνες Μουσουλμάνοι στις συγκεντρώσεις της Προύσσας , της Άγκυρας και της Αδριανουπόλεως αλλα και στις “ιδιωτικές” επισκέψεις που πραγματοποίησε με κυβερνητικά στελέχη της γείτονος;
5. Αν και ορθώς εφήρμοσε το δίκαιο της πανδημίας στην περίπτωση του Ιάσμου συμφωνεί ή όχι με την προκαταρκτική εξέταση από την Εισαγγελία Ξάνθης για τη διερεύνηση της πιθανής τέλεσης αδικημάτων σε σχέση με τις δηλώσεις που έγιναν καθώς και σε σχέση με τους υγειονομικούς περιορισμούς.για την πορεία που είχε πραγματοποιηθεί στις 10 Ιουλίου 2021 από παράγοντες της μειονότητες, βουλευτές και άλλα στελέχη για την αποκαλούμενη “ΤΕΞ” στην οποία συμμετείχε και ο ίδιος;
6.Ποιά η στάση του απέναντι στους μηχανισμούς του πολιτικού ισλάμ και την ενεργό συμμετοχή του σε εκδηλώσεις των παρακρατικών δομών της παραμουφτείας Ξάνθης ή Κομοτηνής;
7. Για ποιόν λόγο βάλλει εναντίον των Ενόπλων Δυνάμεων και του Τάγματος Εθνοφυλακής στοχοποιώντας μέλη αυτής; Με ποιά νομιμοποιητική εντολή;
8.Ποιό είναι το θεσμικό πλαίσιο των πρωτοβουλιών και αποφάσεών του για “αδελφοποιήσεις” και “διεθνείς συνεργασίες” μεταξύ Δήμου Ιάσμου και άλλων δήμων Βουλγαρίας ή Τουρκίας; Σε ποιό βαθμό υπάρχει έγκριση αλλά κι επίβλεψη αναλόγων διαδικασιών από την αρμόδια Διεύθυνση Πολιτικών Υποθέσεων του ΥΠΕΞ που είναι επιφορτισμένο με την τήρηση της Συνθήκης της Λωζάννης ;  Ποιά η γνωμοδότηση ΥΠΕΣ και της αρμόδιας διϋπουργικής επιτροπής που λειτουργεί στο Υπουργείο Εσωτερικών και στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι του Υπουργείου Εσωτερικών, του Υπουργείου Εξωτερικών, του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων (μόνο στην περίπτωση συζήτησης θεμάτων των ΕΟΕΣ) και των Ενώσεων των ΟΤΑ (ΚΕΔΕ, ΕΝΠΕ).
9. Για ποιόν λόγο επιτέθηκε στον Έλληνα Πρωθυπουργό με αφορμή το θέμα των Πομάκων;
10.Αντί επιλόγου ας απαντήσει στα Ερωτήματα της ΔΑΚΕ-ΟΤΑ και της ΠΟΕ-ΟΤΑ

πηγή https://www.komotinipress.gr/