Χθες στη ραδιοφωνική εκπομπή του 2000fm ο Αντιδήμαρχος Σάμου κ.Χρήστος Σεβαστάκης αναφέρθηκε στα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει αρκετά φρεάτια στη πόλη.
Σχετικά με το φρεάτιο που βρίσκεται μεταξύ της επιχείρησης ΤΕΡΨΙΣ και της Εθνικής Τράπεζας είπε ότι λόγω της μικρής σωλήνας απορρόφησης των ομβρίων υδάτων αργεί η αποστράγγιση.....΄σήμερα το πρωί συνεργείο του Δήμου ξεβουλώνει το φρεάτιο...σε ότι αφορά τα βουλωμένα φρεάτια της πλατείας Πυθαγόρα κατηγόρησε τους επιχειρηματίες λέγοντας ότι τα κλείνουν για να μην μυρίζει ο τόπος ....ευλόγως βγαίνει το συμπέρασμα ότι όμβρια και λύματα τρέχουν στην αποχέτευση των ομβρίων γιαυτό και μυρίζει όλη η πόλη
