Τη διενέργεια 48ωρης πανσαμιακής απεργίας και τη σύσταση επιτροπής που θα συντονίσει τις απαιτούμενες κινήσεις, αποφάσισε η συνάντηση φορέων και επαγγελματικών συλλόγων της Σάμου.
Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε μετά από πρωτοβουλία του Εμπορικού Επιμελητηρίου του νησιού