Το νωρίτερο μέχρι τον προσεχή Σεπτέμβρη η εκδίκαση της υπόθεσης για το αν τελικά θα κλείσει η ΒΙ.ΑΛ. που από τις 6 Ιανουαρίου λειτουργεί παράνομα
Σε νομικές κινήσεις που θα επιφέρουν αποτέλεσμα το νωρίτερο τον Σεπτέμβριο του 2019, εξαντλείτε προς το παρόν ο Δήμος Χίου, αφού από τις 6 Ιανουαρίου έχει λήξει η τριετής σύμβαση χρησιδανείου μεταξύ του Δήμου και του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής κι ως εκ τούτου η λειτουργία της ΒΙ.ΑΛ. θεωρείται παράνομη.
Κατά τη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής της Τετάρτης τα μέλη έλαβαν την απόφαση να καταθέσουν νέα αγωγή απόδοσης του ακινήτου με το λογική ότι στοιχειοθετείται πλήρως νομικά, η οποία όμως θα οδηγηθεί σε τακτική δικάσιμο και θα εκδικαστεί το νωρίτερο τον Σεπτέμβρη του 2019.
Κι επιστολή στην Άνγκελα Μέρκελ
Παράλληλα ο Δήμαρχος Μανώλης Βουρνούς ενημέρωσε τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής ότι το πρωί της Πέμπτης θα αποστείλει επιστολή στον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, με κοινοποίηση και στην Γερμανίδα Καγκελάριο που θα εξηγεί τη δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στο νησί και θα ζητά να σταματήσει ο εγκλωβισμός προσφύγων και μεταναστών.
Ελπίδες στον Μηταράκη
Τέλος ο Μανώλης Βουρνούς επεσήμανε στο σώμα ότι οι ελπίδες του εστιάζονται στις πρόσφατες δεσμεύσεις του Νότη Μηταράκη στο Χαλκειός, ότι η Ν.Δ. όταν εκλεγεί, θα κλείσει άμεσα το hotspot της ΒΙ.ΑΛ.. "Πρόκειται για μία πολύ θετική πρόταση, η οποία αποτυπώνει και τη δέσμευση της επόμενης κυβέρνησης", κατέληξε ο Δήμαρχος.
Δεν φθάνουν οι επιστολές
Από την πλευρά της η αντιπολίτευση, διά των Στ. Καμπούρη και Ν. Νύκτα σημείωσε ότι, με δεδομένη τη χρονική συγκυρία κι ενόψει εκλογών θα πρέπει να ασκηθούν επιπλέον πολιτικές πιέσεις στην κυβέρνηση. Ο πρώτος μάλιστα επανέφερε στο προσκήνιο παλαιότερη πρότασή του για τη διοργάνωση συλλαλητηρίου στην κεντρική πλατεία Χίου με την οποία θα ζητείται η άρση του γεωγραφικού περιορισμού προσφύγων και μεταναστών στα νησιά και ο άμεσος απεγκλωβισμός τους.
.politischios.
