Η πτώση των κρατήσεων από την Γερμανία κατά την high season σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος αναγκάζει σιγά-σιγά πολλούς ξενοδόχους της Τουρκίας να αναθεωρήσουν την στρατηγική τους.
Αντί να συνεχίσουν να βασίζονται σε άλλες αγορές, οι πρώτοι από αυτούς προσεγγίζουν τους συνεργάτες τους tour operator στη Γερμανία. Αυτό είναι το αποτέλεσμα έρευνας που διεξήγαγε το touristik aktuell.
Η πτώση των κρατήσεων από την Γερμανία κατά την high season σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος αναγκάζει σιγά-σιγά πολλούς ξενοδόχους της Τουρκίας να αναθεωρήσουν την στρατηγική τους.
Αντί να συνεχίσουν να βασίζονται σε άλλες αγορές, οι πρώτοι από αυτούς προσεγγίζουν τους συνεργάτες τους tour operator στη Γερμανία. Αυτό είναι το αποτέλεσμα έρευνας που διεξήγαγε το touristik aktuell.
Οι μειώσεις των τιμών είναι ακόμη μικρές, όπως δείχνει η τελευταία καμπάνια της Bentour. Είναι όμως ένα σημάδι, αναφέρει ο επικεφαλής της Bentour Deniz Ugur. «Οι ξενοδόχοι συμπεριφέρονται τώρα κάπως πιο ευέλικτα στις επαναδιαπραγματεύσεις και είναι πιο πρόθυμοι να μιλήσουν για μειώσεις τιμών. Αυτό είναι σημαντικό για να διατηρηθούν οι οικογενειακές διακοπές προσιτές ακόμη και στην υψηλή περίοδο».
Πρόταση για all-inclusive
Άλλοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, συμπεριλαμβανομένων των Coral Travel/Ferien Touristik και Anex Tour, είχαν προηγουμένως επίσης ασχοληθεί με το ζήτημα των υψηλών τιμών, ιδίως κατά την υψηλή περίοδο. Ο Thomas Bösl, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου RT και εκπρόσωπος της QTA, ασχολήθηκε επίσης με το θέμα και επιδίωξε διάλογο με τον Erkan Yagci, πρόεδρο της Τουρκικής Ένωσης Ξενοδοχείων Türofed.
Το μήνυμα του Bösl: Λαμβάνοντας υπόψη τις τιμές που δεν είναι πλέον προσιτές για ορισμένες οικογένειες, μορφές προσφοράς όπως το «all-inclusive light» δεν πρέπει να αποκλείονται. Αυτό θα προσέφερε στους πελάτες «περισσότερες επιλογές» «χωρίς να διακυβεύεται η σχέση τιμής-απόδοσης».
Οι βασικές τιμές πρέπει να μειωθούν
Το αφεντικό της Bentour Deniz Ugur συμφωνεί. Βλέπει καλές ευκαιρίες για «διαφοροποιημένα προϊόντα, όπως ένα είδος all-inclusive light» με ορισμένους ξενοδόχους. Με αυτόν τον τρόπο, οι βασικές τιμές θα μπορούσαν να μειωθούν. «Από τη δική μας άποψη, αυτή είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία για να δώσουμε σε περισσότερους επισκέπτες την ευκαιρία να μπορέσουν να αντέξουν οικονομικά τις διακοπές τους», λέει ο Ugur. Από την άλλη πλευρά, δίνει στα ξενοδοχεία την ευκαιρία να ελέγχουν καλύτερα τα έξοδα και «να εξακολουθούν να προσφέρουν μια άνετη εμπειρία διακοπών».
Εν τω μεταξύ, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν ήδη αντιδράσει με τον δικό τους τρόπο και έχουν αυξήσει τον αριθμό των ξενοδοχείων τριών και τεσσάρων αστέρων στο χαρτοφυλάκιό τους. Σε συνεννόηση με ορισμένα ξενοδοχεία, έχουν επίσης επεκτείνει τις προσφορές έγκαιρης κράτησης ή μεταβιβάζουν τις προσφορές των ξενοδοχείων στους πελάτες τους σε ατομική βάση για ένα είδος «μπόνους διακοπών».
Είναι σαφές ότι ορισμένες ξενοδοχειακές μάρκες, όπως η Regnum και η Maxx, δεν αντιδρούν καθόλου στα σημερινά κενά κρατήσεων. Σύμφωνα με γνώστες, έχουν την πολυτέλεια να το κάνουν: «Δεν χρειάζονται τη γερμανική αγορά και προτιμούν να αφήνουν τα δωμάτια κενά αντί να προσαρμόζουν τις τιμές προς τα κάτω».
ΠΗΓΗ https://money-tourism.gr/