Τον γύρο του διαδικτύου έκανε η φωτογραφία, με το πλοίο «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» να είναι εν πλω, με ανοιχτή την μπουκαπόρτα του, ξεκινώντας από το λιμάνι της Λέρου. Το ίδιο πλοίο, πριν από περίπου ένα μήνα, έμεινε μεσοπέλαγα, μεταξύ Λέρου και Λειψών, γιατί έσβησε η μηχανή του.
Το νέο περιστατικό προκάλεσε ποικίλα σχόλια, μεταξύ άλλων και την τοποθέτηση του βουλευτή Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Νικητιάδη:
«Το συγκεκριμένο πλοίο απέπλευσε από τη Λέρο με ανοιχτή την μπουκαπόρτα του, παρά την απαγόρευση και τη βεβαίωση της παράβασης από τις Λιμενικές αρχές, θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές επιβατών και πληρώματος. Είχα ζητήσει την παραίτηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρήστου Στυλιανίδη με αφορμή τα προηγούμενα περιστατικά. Τώρα πλέον είναι επιβεβλημένη. Ο κ. Πρωθυπουργός τι κάνει; Πρέπει να θρηνήσουμε θύματα και στη θάλασσα;»
Για το συγκεκριμένο περιστατικό που συνέβη την περασμένη Δευτέρα στο λιμάνι της Λέρου, για όσα έχουν προηγηθεί με το πλοίο «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» αλλά και για τη δήλωση του κ. Νικητιάδη, για τους δύο τελευταίους διαγωνισμούς, το πλοίο της ΑΝΕΚ, τη στάση του πρώην υφυπουργού Γιάννη Παππά και τα «περί ευθύνης των επιβατών να ταξιδέψουν σε Πάτμο και Αγαθονήσι», μίλησε στον topfm και στην εκπομπή «Ρόδος είναι και γυρίζει» ο ιδιοκτήτης της εταιρείας ΣΑΟΣ Ferries Φώτης Μανούσης.
«Το πλοίο δεν ταξίδεψε με ανοικτό τον καταπέλτη. Όποιος το διαδίδει αυτό είναι συκοφάντης του χειρίστου είδους. Αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα είχε συλληφθεί ο καπετάνιος και θα ήταν σήμερα σιδηροδέσμιος. Στη φωτογραφία, το πλοίο είναι 25 μέτρα από το ντόκο του λιμανιού στη Λέρο. Ο καταπέλτης έπρεπε να κατέβει και να ξανανέβει σωστά γιατί είχε μπερδευτεί το συρματόσχοινο από κακό χειρισμό στο βίντσι. Το Λιμενικό ενημερώθηκε για όλο αυτό. Ας έρθει όποιος θέλει να ελέγξει το μαύρο κουτί πριν αρχίσουν να λένε διάφορα και να ζητάνε παραιτήσεις υπουργών…» υποστήριξε μεταξύ άλλων ο κ. Μανούσης.
«Το ΣΑΟΝΗΣΟΣ είναι το καλύτερα συντηρημένο πλοίο στην Ελλάδα. Μετά από αυτό που έγινε με την μπουκαπόρτα, την ελέγξαμε στο λιμάνι της Ρόδου, χθες το βράδυ και λειτουργούσε άψογα… Πριν από ένα μήνα, το πλοίο πέρασε όλες τις επιθεωρήσεις, τους ελέγχους και τα δοκιμαστικά με πλήρη συντήρηση των μηχανών του. Αυτό που έγινε μεσοπέλαγα, μεταξύ Λέρου και Λειψών, προέκυψε από σβήσιμο της γεννήτριας, όχι από μηχανική βλάβη».
«Όταν, με το προηγούμενο πλοίο, υπήρξαν 100 ζημιές, που ήταν ο κ. Νικητιάδης να κάνει δηλώσεις; Αν κάποιοι θέλουν τη συγκεκριμένη γραμμή να τη κάνει δικό τους πλοίο, αυτό είναι δικό τους θέμα… Εμείς τολμήσαμε να πάρουμε μέρος στον διαγωνισμό και έγινε χαμός».
«Πέρσι έδωσαν με απ´ευθείας ανάθεση τη γραμμή στο πλοίο της ΑΝΕΚ, παρακάμπτοντας κάθε νόμιμη διαδικασία. Μπορούσαμε να πάμε στον Εισαγγελέα αλλά δεν είπαμε τίποτα. Μάλιστα, το διαφήμισε ο κ. Παππάς, πρώην υφυπουργός Ναυτιλίας, σαν δική του επιτυχία, παραδεδομένος εμμέσως πλην σαφώς την παρανομία».
«Προτείναμε και πιστεύω ότι θα γίνει, να πάρει το πλοίο της ΑΝΕΚ τη μισή γραμμή στη διαδρομή για την Κάλυμνο. Θα συναντήσω αύριο (Παρασκευή) τον κ. Μαστροκούκο και θα συζητήσουμε».
«Όσο για τα περί ευθύνης των επιβατών, για το ταξίδι στην Πάτμο και στο Αγαθονήσι, ενημερώσαμε τους επιβάτες ότι λόγω των ανέμων, το πλοίο είναι πιθανό να μην μπορέσει να προσεγγίσει στα λιμάνια και για να μην ταλαιπωρηθούν, μπορούν να αλλάξουν τα εισιτήρια για άλλη μέρα. Κατηγορηθήκαμε και για αυτήν την ευαισθησία μας».
πηγή: fmtop.gr