6 Δεκεμβρίου 2024

Οι 10 διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχουν βάλει στο μάτι την Ελλάδα



 Η ελληνική τουριστική αγορά αποτελεί ένα από τα πιο πολυσυζητημένα πεδία επενδύσεων για τις κορυφαίες διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες. Η φυσική ομορφιά, η ιστορική κληρονομιά και η δυναμική ανάπτυξη στον τουριστικό τομέα έχουν στρέψει το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων brands της φιλοξενίας στη χώρα μας. Από πολυτελή θέρετρα μέχρι urban lifestyle καταλύματα, οι εταιρείες παρουσιάζουν σχέδια που προμηνύουν μια «χρυσή εποχή» για την τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας.

1.   Mandarin Oriental

Η Mandarin Oriental, ένας από τους πιο διακεκριμένους ξενοδοχειακούς ομίλους, έχει ήδη παρουσία στη Μεσσηνία με το εντυπωσιακό Mandarin Oriental Costa Navarino, το οποίο συνδυάζει την πολυτέλεια με την ελληνική φύση. Το brand, όμως, δεν περιορίζεται εκεί. Επεκτείνει τη δραστηριότητά του με τη δημιουργία του Mandarin Oriental Athens στο Ελληνικό, ένα έργο που φιλοδοξεί να θέσει νέα πρότυπα στην πολυτελή αστική φιλοξενία της πρωτεύουσας.

2.   Six Senses

Η Six Senses έχει θέσει ως στόχο τη δημιουργία πολυτελών καταλυμάτων που συνδυάζουν τη βιωσιμότητα και τη μοναδική εμπειρία. Το brand θα τοποθετηθεί στο Infinity Project στο Πόρτο Χέλι (πρώην Costa Perla), μια επένδυση 150 εκατ. ευρώ από την κοινοπραξία των Golden Land Goutos, CBE Capital, Taconic Capital Advisors και Cedar Capital Partners. Το Six Senses θα περιλαμβάνει 62 δωμάτια και 12 βίλες, με προγραμματισμένη λειτουργία το 2025.

Ένα ακόμα Six Senses πρόκειται να δημιουργηθεί στην Ελλάδα, αυτήν τη φορά στη Μεγαλόνησο των Πεταλιών, ένα project της Grivalia Hospitality, με στόχο η πρώτη φάση του project να έχει ολοκληρωθεί το 2025. Προβλέπεται η κατασκευή 75 υπερπολυτελών βιλών και 20 branded κατοικιών, εστιατορίων, χώρων ευεξίας και εκγύμνασης, beach club και πολλές ακόμα υπηρεσίες. Το ύψος της επένδυσης της Grivalia στους Πεταλιούς εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 280 εκατ. ευρώ.

3.   Four Seasons

Η Four Seasons, με ήδη σημαντική παρουσία μέσω του Astir Palace στη Βουλιαγμένη, επεκτείνει τις δραστηριότητές της με τη μετατροπή του πρώην Hinitsa Bay στο Πόρτο Χέλι σε ένα πολυτελές συγκρότημα με 80 δωμάτια, bungalows και κατοικίες. Επιπλέον, το Four Seasons Resort Mykonos, που σχεδιάζεται για το 2025, αναπτύσσεται από την Blue Iris, επενδυτικό όχημα της εταιρείας εναλλακτικών επενδύσεων AGC Equity Partners. Το συγκρότημα αναμένεται να υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες του το καλοκαίρι του 2025, με 94 δωμάτια, βίλες και σουίτες.

4.   Rocco Forte

Η Rocco Forte Hotels, γνωστή για τη διακριτική πολυτέλεια και την εστίαση στην τοπική ταυτότητα κάθε προορισμού, προετοιμάζει την είσοδό της στην ελληνική αγορά με το πρώτο της ξενοδοχείο στην Αθήνα. Σύμφωνα με τον Charles Forte, η πρωτεύουσα προσφέρει μοναδικές προοπτικές για πολυτελή φιλοξενία. Παράλληλα, εξετάζονται έργα στην Πελοπόννησο, με το Πόρτο Χέλι να αποτελεί πιθανό επόμενο προορισμό.

5.   Hilton

Η Hilton εδραιώνει τη θέση της με 42 ξενοδοχεία στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων πολυτελών brands. Η παρουσία της διεθνούς αλυσίδας στην Ελλάδα θα ενισχυθεί ακόμα περισσότερο, με την προσθήκη του Conrad Athens και του Waldorf Astoria Athens, στον νέο προορισμό The Ilisian, του Hampton by Hilton Piraeus Mikrolimano και του Curio Collection στο ιστορικό Πεντελικόν, καθώς και ενός ακόμα Hilton Garden Inn στην Αθήνα, στη λεωφόρο Συγγρού, που πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του άμεσα.

6.   Marriott

Η Marriott, με 40 ξενοδοχεία, προγραμματίζει τρεις νέες μονάδες το 2025: το JW Marriott Crete Resort & Spa, το Alai Crete, a Tribute Portfolio Resort και το Patmos Aktis, a Luxury Collection Resort & Spa, ενισχύοντας την παρουσία της σε νησιωτικούς προορισμούς.

JW Marriott Crete Resort & Spa © Δελτίο Τύπου

7.   Wyndham

Η Wyndham Hotels & Resorts, από τις μεγαλύτερες αλυσίδες παγκοσμίως, έχει ήδη παρουσία με 13 ξενοδοχεία σε διάφορους προορισμούς της Ελλάδας. Στα άμεσα σχέδιά της περιλαμβάνονται το Wyndham Residences Piraeus Marina Zeas και το Ramada Residences by Wyndham στη Χαλκιδική, με αναμενόμενη ολοκλήρωση το 2025 και 2026, αντίστοιχα. Επιπλέον, η Wyndham βρίσκεται σε συζητήσεις για δύο προσθήκες στο χαρτοφυλάκιό της, εκ των οποίων η μία -που αφορά μονάδα στην Αττική- βρίσκεται πιο κοντά σε συμφωνία.

8.   Radisson

Η Radisson επενδύει εντατικά στην Ελλάδα, με δύο νέα ξενοδοχεία στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, το Radisson Red Metropoleos Square και το Radisson Theatrou Square, που βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής. Επίσης, σχεδιάζει νέα πολυτελή θέρετρα, όπως το Radisson Blu Resort Mani στο Γύθειο και ένα Radisson Collection Resort στο Πόρτο Χέλι, ενώ αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της και σε άλλους προορισμούς, όπως η Ερέτρια και η Κρήτη.

Hotel Investment Partners (HIP)
Η HIP, μέλος του Blackstone Group, επενδύει 400 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα. Στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται ήδη 10 ξενοδοχεία, όπως το Domes Aulus Zante Domes, Aulus Elounda & Atlantica Ocean Beach Resort, Domes Corfu, κ.ά., ενώ τελευταίες προσθήκες είναι το Grand Hyatt Athens, το Sunprime Miramare Beach Hotel στη Ρόδο και το Alexander The Great Beach Hotel στη χερσόνησο της Χαλκιδικής.

Highgate Hospitality
Η Highgate, μια κορυφαία αμερικανική εταιρεία ξενοδοχειακού management, η οποία μετρά στο χαρτοφυλάκιό της 500 ξενοδοχεία με συνολικά πάνω από 85.000 δωμάτια στις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική, την Καραϊβική, την Πορτογαλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, εξετάζει ευκαιρίες να επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα. Η αλυσίδα περιλαμβάνει ξενοδοχεία σε αστικές περιοχές, αλλά και resorts, όπως επίσης και μονάδες παρατεταμένης διαμονής.

 

Πηγή: powergame.gr