30 Νοεμβρίου 2024

Δασκαλαντωνάκη (Grecotel) στο συνέδριο Greece Talks: Οι Έλληνες ξενοδόχοι τα καταφέρνουν πολύ καλά

 

Οι Έλληνες ξενοδόχοι τα καταφέρνουμε πολύ καλά και μπορούν να ανταγωνιστούν ευθέως τους ξένους μεγάλους ομίλους που πληθαίνουν τώρα στην Ελλάδα, ανέφερε η κ. Μάρι Δασκαλαντωνάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος του ομίλου της Grecotel, από το βήμα του Greece Talks, στο συνέδριο του Travel.gr και του Πρώτου Θέματος.

Αντίστοιχα και στο ερώτημα για μία ελληνική ξενοδοχειακή αλυσίδα να υπάρχει στο εξωτερικό, η ίδια εκτίμησε ότι «δεν είναι κάτι δύσκολο, είναι εύκολο, η Grecotel έχει υπάρξει στο εξωτερικό είναι ένας στόχος αυτός αλλά δεν νομίζω ότι είναι ο βασικός στόχος».



Ο όμιλος, σύμφωνα με την ίδια, είναι ένα εθνικό ελληνικό brand «περιέχει την Ελλάδα στο όνομα, την κουλτούρα και την ποιότητά της. Το 2025 θα γιορτάσουμε τα 50 μας χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας σε μία χώρα που πέρασε από όλα τα στάδια. Μας έχουν επιλέξει από περισσότερες από 200 χώρες κι έχουμε δημιουργήσει ένα love brand που αντανακλά αξίες, ιδέες και συναισθήματα. Η στρατηγική μας ήταν να χτίσουμε εμπιστοσύνη, να συνδεθούμε με το ελληνικό και το διεθνές κοινό, να μας μάθει και μας επιλέξει για τις διακοπές του, έχοντας τώρα μία συλλογή από 40 μονάδες σε κορυφαίους ελληνικούς προορισμούς που αντανακλούν την αισθητική των περιοχών όπου βρίσκονται».

Στο ερώτημα για τον ανταγωνισμό που δημιουργείται στη σημερινή συγκυρία όπου έρχονται περισσότεροι ξένοι επενδυτές και ξένα brands σε ελληνικούς προορισμούς, η ίδια χαρακτήρισε ως θετικό το γεγονός «δεδομένου ότι η Ελλάδα μπαίνει στο διεθνή χάρτη για όλο τον κόσμο».

Όσον αφορά το θέμα της επιχειρηματικότητας και της χρηματοδότησης, η ίδια ανέφερε ότι «οι ελληνικές τράπεζες έχουν διαθέσει σημαντικά κεφάλαια για την ανάπτυξη των ξενοδοχείων στην Ελλάδα. Το θέμα της χρηματοδότησης για τον ελληνικό τουρισμό είναι σε σωστές βάσεις, το κόστος δανεισμού παρόλ’ αυτά παραμένει μεγάλο».

Πηγή: newmoney.gr