5 Ιουλίου 2024

Γιώργος Πουργέζης: «Η Διοικήτρια του Νοσοκομείου έπρεπε να έχει δώσει την παραίτησή της σήμερα κιόλας»

Στη φωτογραφία η Διοικήτρια του Νοσοκομείου Αφροδίτη Αγγέλη

 Αναδημοσίευση από το Radio Cafe 102.4

Στο Radio Cafe 102.4 και στην εκπομπή του Μάνου Στεφανάκη «Ημερολόγιο Ερτζιανών», φιλοξενήθηκε τηλεφωνικά o αναισθησιολόγος κ. Γιώργος Πουργέζης ο οποίος υπέβαλε την παραίτησή του από το Νοσοκομείο Σάμου όπως και η δεύτερη αναισθησιολόγος η κ. Σταθά, σε μια εποχή που τα προβλήματα του νοσηλευτικού ιδρύματος συνεχώς επιδεινώνονται.

Οι δύο αυτές παραιτήσεις θέτουν σε κίνδυνο όλα τα χειρουργεία ενώ όπως είπε ο κ. Πουργιέζης, πέραν των χειρουργείων, οι αναισθησιολόγοι καλούνται να συνδράμουν και σε άλλους τομείς του νοσοκομείου.

«Όταν πήρα τη θέση για τη Σάμο, ειλικρινά κατέβηκα για να μείνω μόνιμα στο νησί, διότι έχω καταγωγή από τους Φούρνους οπότε μου άρεσε. Συν ότι εγώ πρόλαβα το νοσοκομείο σαν ειδικευόμενος, όταν είχαμε 18 ειδικευόμενους και ήταν σχεδόν καλυμμένες όλες οι θέσεις, θυμάμαι το νοσοκομείο σαν κόσμημα. Ήρθα με την προοπτική να μείνω. 

Στην πορεία βέβαια γίνανε διάφορα περιστατικά που σιγά – σιγά άρχισαν και μου αλλάζανε την γνώμη έως ότου έφτασε σαν Διοικήτρια του Νοσοκομείου η κυρία Αγγέλη. 
Σας το αναφέρω διότι θεωρώ ότι είναι σταθμός που ήρθε εδώ πέρα και έχει πάρει το νοσοκομείο αυτή την κατρακύλα. Το λέω λίγο ωμά αλλά είναι η άποψή μου γιατί το βλέπω από μέσα» είπε.

Σημείωσε πως ο ίδιος και η κ. Σταθά είναι ο μόνοι αναισθησιολόγοι στο Νοσοκομείο.

«Υπήρχε και μια επικουρικός η οποία δεν άντεξε και παραιτήθηκε. Εμείς οι δύο υπερ-εφημερεύουμε. Έχουμε από 15 εφημερίες έκαστος. Βγάζουμε τακτικά και επείγοντα. Όταν ο ένας εκ των δύο λείπει με άδεια κανονική ή αναρρωτική, εννοείται ότι σταματούν τα τακτικά διότι πρέπει να είμαστε ομάδα ετοιμότητας για το επείγον που μπορεί να προκύψει, είτε είναι ένας επείγον τοκετός, είτε ένα τροχαίο, είτε οτιδήποτε» ανέφερε.

Συμπλήρωσε πως λόγω φόρτου εργασίας, η διευθύντρια κ. Σταθά όταν δεν υπάρχει πολλή δουλειά ή όταν δεν υπάρχουν χειρουργεία του επέτρεπε σε αυτές τις περιπτώσεις να φύγει λίγο νωρίτερα. Επίσης ανέφερε ότι η συνεργασία του με την κ. Σταθά υπήρξε άψογη τα τελευταία πέντε χρόνια.

«Το ίδιο έγινε και προχθές. Ήρθα το πρωί, δεν ήμουνα καλά, είχα κι ένα ραντεβού μ` ένα γιατρό έξω και μου λέει φύγε. Έτυχε να έχει προκύψει μια διακομιδή, για το οποίο εμείς δεν είχαμε ενημερωθεί. Και άρχισαν να με παίρνουν τηλέφωνο, ξαφνικά όταν εγώ ήμουν στον γιατρό τον ιδιώτη άγνωστοι αριθμοί και εννοείται ότι δεν απάντησα».

 Όπως είπε του τηλεφώνησε η διευθύντρια κ. Σταθά και του μετέφερε ότι η Διοικήτρια ρώτησε που βρισκόταν ο ίδιος και όταν εκείνη απάντησε ότι ήταν στο νοσοκομείο, πήρε άδεια και έφυγε, η διοικήτρια της είπε: «Μπορείς να μου το δώσεις εγγράφως αυτό;» .

«Αμφισβητεί το λόγο της διευθύντριας; Υπόλογος εγώ σαν επιμελητής είμαι στην διευθύντριά μου. Εκείνη ελέγχει και το ωράριό μου και το πρόγραμμά μου. Πέρα από αυτό πάει και βάζει τις προϊσταμένες του αναισθησιολογικού, της χειρουργικής και την διευθύνουσα να της κάνουνε χαρτί αν με είδανε στο νοσοκομείο. Δηλαδή ξεκίνησε έρευνα… Αυτό προσβάλλει και εμένα και προσβάλλει και την διευθύντριά μου. Πώς αμφισβητείς εσύ επαγγελματία, γιατί είμαστε και οι δύο επαγγελματίες.

 Η κ. Σταθά είναι 17 χρόνια στο Νοσοκομείο, δεν μπορεί να πει κανένας τίποτε για εκείνη. Εγώ είμαι στα έξι χρόνια και έχω κάνει και δύο χρόνια ειδικευόμενος εδώ πέρα. Κι έρχεται αυτή η κυρία, η κυρία Διοικήτρια, η κυρία Αγγέλη και το αμφισβητεί. Και έχει χαλάσει τον κόσμο, έχει σηκώσει τον κόσμο πάνω για να ψάχνει εμένα. Πού ήμουνα μεταξύ δώδεκα και δύο» είπε.

Δήλωσε ότι η παραίτησή τους ήταν προσβλητική και για τους δύο με δεδομένο ότι η  διοικήτρια τόσο τον κόπο όσο και το γεγονός πως όταν χρειαστεί είναι πάντα παρόντες.

«Ξέρετε ότι έχω μπει νύχτα πέντε φορές μέσα; Και την άλλη μέρα το πρωί ήμουνα στα χειρουργεία» είπε με αγανάκτηση. «Είμαι έξι χρόνια εδώ και είμαι ο πρώτος γιατρός που μπαίνει μεταξύ επτάμιση και οκτώ στο νοσοκομείο. Κάθε μέρα» ανέφερε.

Ο κ. Πουργέζης ανέφερε ακόμη ότι προσπάθησε να επικοινωνήσει με την Διοικήτρια αλλά εκείνη δεν απάντησε στα τηλεφωνήματά του, ούτε επικοινώνησε μαζί του. Όταν τελικά κατάφερε να μιλήσει μαζί της και της είπε ότι ζήτησαν να συναντηθούν εκείνη αρνήθηκε να τους δει, λέγοντας ότι είναι απασχολημένη.

«Κι αναρωτιόμουνα, τι δεν μπορεί,  όταν 11.30 όταν εμείς παραδώσαμε την παραίτηση εκείνη δεν είχε έρθει καν στο γραφείο της» είπε και πρόσθεσε: «Είναι πολύ δυσάρεστες καταστάσεις και μέσα σ` όλα, ζούμε καταστάσεις τραγελαφικές. Γνωρίζετε ότι δεν υπάρχουνε καθαρίστριες. Δεν προλαβαίνουνε οι γυναίκες.. Πέρα από τους γιατρούς την έλλειψη, την έλλειψη νοσηλευτών» είπε.
Σε ό,τι αφορά το τι θα συμβεί από εδώ και στο εξής ανέφερε ότι «εγώ προσωπικά θέλω να μάθει και το Υπουργείο για τα έργα και τις ημέρες της κ. Αγγέλη εδώ πέρα».

Διευκρίνησε ότι θα είναι παρόντες για το διάστημα που τους δίνει δικαίωμα ο νόμος μέχρι να υποβάλλουν και την δεύτερη παραίτηση. Τους δίνεται επίσης η δυνατότητα να αποσύρουν την παραίτησή τους. «Από εκεί και πέρα είναι και στο χέρι της Διοικήτριας και στο χέρι του Υπουργείου να πράξουν. Αλλά να ξέρουνε ότι εμείς οι δύο αναισθησιολόγοι που αγωνιζόμαστε μόνοι μας εδώ μέσα δεν πρόκειται να κατεβάσουμε το κεφάλι σε κανέναν. 
Κάνουμε τη δουλειά μας, εξυπηρετούμε τον κόσμο, το κάνουμε με αγάπη για τον κόσμο και αγάπη για την δουλειά μας» είπε και τόνισε ότι ειδικά σε περιπτώσεις παιδιών φροντίζουν άμεσα για την διακομιδή.

Αναφερόμενος σε δύσκολα περιστατικά είπε: «Όταν χάθηκαν τα παιδάκια, επειδή το ένα πέθανε μέσα στα χέρια τα δικά μου και της κυρίας Λάμπρου, έκλαιγα σαν μικρό παιδί. Κι έρχεται η κ. Αγγέλη να μας αμφισβητήσει. Που έπρεπε να έχει δώσει την παραίτησή της σήμερα κιόλας. 

Ξέρετε ότι έχει εκφοβίσει συναδέλφους γιατρούς ότι θα τους  μαυρίσει το φάκελο; Δηλαδή τι καταστάσεις ζούμε; Ποιους απειλεί;» είπε καταλήγοντας ο κ. Πουργέζης.

ΠΗΓΗ https://samostoday.gr/