18 Ιουνίου 2024

ΕΡΕΥΝΑ: Πολυτελή ξενοδοχεία με παροχές ευεξίας “ψηφίζουν” οι ταξιδιώτες | Αυξημένη η ζήτηση

 

Τα ξενοδοχεία με παροχές ευεξίας σημείωσαν υγιή αύξηση των συνολικών εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο (TRevPAR) το 2023, με εκείνα που παράγουν το 10% των συνολικών εσόδων τους από υπηρεσίες ευεξίας και αναψυχής να ξεχωρίζουν, καταγράφοντας μέση αύξηση 26% στον δείκτη TRevPAR, έναντι του 2022. Ενώ, αυτής της ανάπτυξης ηγήθηκαν τα ξενοδοχεία πολυτελείας, που προσφέρουν στο πελατειακό τους κοινό σημαντικές υπηρεσίες ευεξίας. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έκθεσης Wellness Real Estate Report, που δημοσιεύτηκε από την συμβουλευτική εταιρία RLA Global, σε συνεργασία με την εταιρία συγκριτικής αξιολόγησης P&L HotStats, για πέμπτη συνεχή χρονιά.


Η σύγκριση των αποτελεσμάτων στις κατηγορίες ξενοδοχείων Luxury, Upper Upscale και Upscale στην έκθεση Wellness Real Estate Report 2024 έδωσε ενδιαφέροντα ευρήματα. Για παράδειγμα, τα πολυτελή καταλύματα με σημαντικές προσφορές ευεξίας δημιούργησαν τριπλάσιο TRevPAR, σε σύγκριση με τα ξενοδοχεία Upper Upscale, αλλά υπολείπονταν των Upper Upscale σε ετήσια αύξηση του TRevPAR και παρουσίασαν μείωση της μέσης ημερήσια τιμής (ADR) κατά 4%.

Τα Upper Upscale ξενοδοχεία παρουσίασαν τις καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά την αύξηση του ADR και του TRevPAR στην κατηγορία Major, Minor και No Wellness.

Η έκθεση Wellness Real Estate Report 2024 αξιολογεί επίσης τη δημιουργία εσόδων και την κερδοφορία σε διάφορες λειτουργίες των τμημάτων, γεγονός που αποκαλύπτει επίσης αξιοσημείωτες τάσεις στα ξενοδοχεία ευεξίας.

Το μέσο έσοδο F&B ανά κατειλημμένο δωμάτιο, για παράδειγμα, αυξήθηκε ελαφρώς και στις τρεις κατηγορίες πέρυσι, κυρίως λόγω των δαπανών για την εστίαση. Ωστόσο, οι πωλήσεις ποτών μειώθηκαν στα ξενοδοχεία Major και Minor Wellness, τα οποία είδαν επίσης τα έσοδα από την υπηρεσία δωματίου να μειώνονται κατά 13% και 12%, αντίστοιχα το 2023.

“Υπήρξε μια θετική τάση ανάπτυξης στα ξενοδοχεία με προσφορές ευεξίας σε συνδυασμό με όλους τους κύριους ετήσιους δείκτες απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων των ADR, RevPAR, TRevPAR και πληρότητας. Οι μικρές ιδιοκτησίες ευεξίας επέδειξαν μεγάλη ευελιξία στη βελτιστοποίηση των λειτουργικών δαπανών, συμβάλλοντας στην τελική τους απόδοση. Αλλά οι επιδόσεις έδειξαν επίσης μια κατακερματισμένη ξενοδοχειακή αγορά ευεξίας, την οποία οι επενδυτές θα πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά”, δήλωσε ο Roger A. Allen, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου RLA Global.

ΠΗΓΗ https://money-tourism.gr/