29 Φεβρουαρίου 2024

Η απάντηση έφτασε μισή και διαστρεβλωμένη από τον Στεφανάδη...τάχα αυτά τα χρήματα ήταν δανεικά. Έλα που δεν ήταν όμως! Μισθός εργαζομένου είναι !!

 Η τραπεζική κατάθεση του Βουλευτή Στεφανάδη στον δικό μου λογαριασμό αφορούσε την μισθοδοσία μου και τίποτε άλλο ...και αυτό γινόταν για 4 χρόνια γιατί έτσι ήταν η συμφωνία και αφορούσε μισθοδοσία

Όπως φαίνεται από την ημερομηνία κατάθεσης η καταβολή είναι 4 Ιανουαρίου 2024 και αφορά τον μισθό.

Να τον ενημερώσουμε λοιπόν τον Βουλευτή Στεφανάδη γιατί μάλλον δεν θυμάται ότι:

Πριν 4 περίπου χρόνια  ο κ.Νίκος Κατρακάζος πούλησε τον Ραδιοφωνικό Σταθμό που ήταν στην ιδιοκτησία του

Βρέθηκαν λοιπόν τρία άτομα και εκ των τριών ο ένας ήταν ο Στεφανάδης ο Βουλευτής

Συνεννοήθηκαν και συμφώνησαν λοιπόν και οι τρεις ότι όταν θα μεταβιβαστεί ο σταθμός θα αναλάβουν και την μισθοδοσία  του δημοσιογράφου αφού όπως ήταν γνωστό ήδη εργαζόταν  στον Ραδιοφωνικό Σταθμό  του  Νίκου Κατρακάζου για αρκετά  χρόνια.

Να δούμε τώρα τι συμφωνήθηκε για τον μισθό του δημοσιογράφου

Ο Βουλευτής Στεφανάδης θα κατέβαλε το 50% του μισθού του δημοσιογράφου και οι άλλοι δύο από το 25% 

Στη συνέχεια με συμβόλαιο που συντάχθηκε στον Συμβολαιογράφο κ.Δημόπουλο ο σταθμός μεταβιβάστηκε στην σημερινή ιδιοκτήτρια κ.Βιολετα Τριπόδη η οποία έκανε και την πρόσληψη μου 

Από την αρχή λοιπόν της συνεργασίας αυτής συνέχισα επι 4 χρόνια να εργάζομαι στον 2000fm λαμβάνοντας απλά και μόνο τον μισθό μου από τους 3 αφανείς της εταιρείας είτε με την καταβολή χρημάτων στην τράπεζα είτε με την καταβολή χρημάτων από την ιδιαιτέρα του κ.Στεφανάδη την κ.Μαρία Καμπούρη 

Πολλές φορές λαμβάνοντας στα χέρια της η ιδιοκτήτρια του σταθμού χρήματα  από τους 3 τα κατέθετε η ίδια στον λογαριασμό της Τραπέζης η άλλες φορές μου τα έδινε στα χέρια

Να σημειώσω ότι αυτή η διαδικασία της μισθοδοσίας  γινόταν εδώ και 4 χρόνια  περίπου  και οι ισχυρισμοί Στεφανάδη ότι τα ζητούσα δανεικά είναι μύθος και στο μυαλό του μόνο και δεν μπορεί να κρύψει  την αλήθεια... προσπαθεί στον πανικό του για να μη μαθευτούν στη νέα δημοκρατία όλα αυτά αλλά και στα ΜΜΕ να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα 

Τέσσερα χρόνια περίπου μέχρι τον Ιανουάριο του 2024 έτσι λειτουργούσε ο Ραδιοφωνικός Σταθμός και έτσι ελάμβανα και εγώ τον μισθό μου


Κοιτάξτε προσεκτικά η πρώτη κατάθεση αρχές Δεκεμβρίου 5-12-2023 και η 
δεύτερη κατάθεση 5 Ιανουαρίου του 2024  εκδόθηκαν με  τραπεζική εντολή γιατί δεν ήμουν στη Σάμο  γιατί απουσίαζα  στην Αθήνα
.
Την ίδια ημερομηνία 5 Ιανουαρίου 2024 ήταν που πήγα στο Υπουργείο Κλιματικής αλλαγής αλλά τελικά δεν επιτράπηκε σε εμένα και τον μηχανικό κ.Βασιλείου να μπούμε μέσα ...για ποια λοιπόν δανεικά κάνει λόγο ο Βουλευτής;

Γιατί να λοιπόν ζητήσω δανεικά για τον γυρισμό μου στη Σάμο αφού είχε προπληρωθεί το εισιτήριο από Οκτώβριο του 2023;



Τέλος  Ιανουαρίου  του 2024 όταν άρχισαν να βγαίνουν στην δημοσιότητα πολλά δημοσιεύματα  που αφορούσαν τον Βουλευτή Στεφανάδη και τον οικογενειακό του περίγυρο σταμάτησε να καταβάλει την δική του συμμετοχή και άρχισε να πιέζει να φύγω από τον Σταθμό κάτι που δεν το κατάφερε

Κύριε Στεφανάδη έτσι καταγράφονται τα γεγονότα και όχι όπως εσύ προσπαθείς να τα περάσεις με τις ανοησίες περί δανεικών προφανώς νιώυθεις την πίεση και σε κάθε ανάρτηση σου τα κάνεις χειρότερα τα πράγματα 

Στο έχουμε πει εδώ και καιρό  κύριε Στεφανάδη ότι δεν σε φοβόμαστε γιατί απλα  λέμε την αλήθεια ...εργαζόμενος είμαι και όχι πολιτικός και ο εργαζόμενος πρέπει να πληρώνεται έτσι λέει ο νόμος

Κύριε Στεφανάδη όπως είδες εμείς τα γράφουμε τα πράγματα με το όνομα τους όχι σαν εσένα που φοβάσαι να αναφέρεις το όνομα μου...<<ακου δημοσιογράφος της Σάμου>> έτσι αόριστα... και τα λέμε με το όνομα τους κύριε Στεφανάδη γιατί για όλα αυτά που σας γράφουμε τα έχουμε δηλώσει επωνύμως  στις δημόσιες υπηρεσίες

Κοιτάζοντας όμως προσεκτικά την τραπεζική κατάθεση βλέπουμε ότι είναι στο όνομα Χριστόδουλου Στεφανάδη και Συνεργάτες 
Δηλαδή κύριε Στεφανάδη ρωτήσατε και τους συνδικαιούχους του λογαριασμού σας  ότι θα δώσετε δανεικά;
Προκύπτουν και άλλα ερωτήματα αλλά σε άλλη ανάρτηση θα αναφερθούν

Δηλαδή  ισχυρίζεστε  ψευδώςότι  ... εγώ ήμουν εκτός Σάμου ...ξέμεινα από λεφτά ...πίεσα την κυρία Καμπούρη την συνεργάτιδα σας και εσείς μου δανείσατε τα χρήματα ;

Να σας στείλω μήπως τα αεροπορικά μου εισιτήρια για να δείτε ότι είχαν εκδοθεί δυο μήνες πριν από αυτά που λέτε περί δανεικών;

Αν χρειαζόμουν χρήματα δανεικά κ,Στεφανάδη στον μόνο άνθρωπο που δεν θα  πήγαινα   θα ήσουν εσύ

Τα χρήματα τα βάζατε κ.Βουλευτά στον τραπεζικό μου λογαριασμό γιατί απλά ήταν ο μισθός μου χωρίς ωστόσο όμως εγώ να διαπράττω καμία παρανομία ως εργαζόμενος στην συγκεκριμένη περίπτωση τα χρήματα μπήκαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό γιατί απλά απουσίαζα από το νησί και δεν μπορούσε να μου τα δώσει  η συνεργάτης σου Μαρία Καμπούρη όπως έκανε 4 χρόνια


Σου έχω δώσει το δικαίωμα και την δυνατότητα  να δεις τι καταθέτω κάθε χρόνο στην φορολογική μου δήλωση και εάν το έψαχνες θα έβλεπες ότι πέρα από το σπίτι των γονέων μου το πατρικό το σεισμόπληκτο δεν έχω τίποτε άλλο το ίδιο συμβαίνει και με τον τραπεζικό μου λογαριασμό

Ντράπηκε και η ντροπή με αυτά που γράφεις  δημοσίως ..τα χρήματα κύριε Στεφανάδη είναι δεδουλευμένα εργαζόμενου και τίποτε άλλο ...έτσι επιβιώνω εγώ ,το τι κάνεις εσύ και που βρίσκεις τα εκκ. δεν με αφορά!!!

Κύριε Πρωθυπουργέ μήπως πρέπει να διερευνηθούν  όλα αυτά που αφορούν τον βουλευτή σας ;