Ακόμη ένα πρόβλημα ήρθε να προστεθεί στα πολλά που καλείται να αντιμετωπίσει η διοίκηση του Νοσοκομείου Σάμου. Αυτή τη φορά έχει τεθεί εκτός λειτουργίας, μετά από βλάβη, το τηλεφωνικό κέντρο του ιδρύματος.
Ο διευθυντής της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού, ιατρός-νεφρολόγος κ. Νίκος Κακλαμάνης, περιγράφει την κατάσταση με ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο facebook.
«Στο νοσοκομείο Σάμου, εδώ και μέρες, έχει τεθεί εκτός λειτουργίας το τηλεφωνικό κέντρο. Η επικοινωνία γίνεται από τα προσωπικά κινητά των εργαζομένων. Στη στάση νοσηλευτών της μονάδας τεχνητού νεφρού δεν υπάρχει τηλέφωνο. Για να μάθουμε το αποτέλεσμα μιας επείγουσας εξέτασης, θα πρέπει μια νοσηλεύτρια να εγκαταλείψει τη θέση της και να πάει στο εργαστήριο Οι εκτιμήσεις για την αποκατάσταση της βλάβης κυμαίνονται από 10 ημέρες, έως 4 μήνες.
Ουδέποτε, στα 35 χρόνια, που εργάστηκα σε διάφορα νοσοκομεία, αντιμετώπισα παρόμοιο πρόβλημα. Δεν ήταν μη προβλέψιμο. Δεν είναι φυσική καταστροφή. Ο ΟΤΕ έχει προειδοποιήσει εγγράφως εδώ και δύο περίπου χρόνια, για την βεβαιότητα κατάρρευσης του τηλεφωνικού κέντρου.
Το χειρότερο είναι το πέπλο σιωπής. Η είδηση δεν υπάρχει στα τοπικά μέσα, ο λαλίστατος σύλλογος εργαζομένων τηρεί αιδήμονα σιωπή. Η παρακμή μας δεν έχει τέλος.»