14 Σεπτεμβρίου 2023

Αντώνης Κ.Καραμηνάς :Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στον συνδυασμό του Πάρη Παπαγεωργίου

 


Με αίσθημα ευθύνης και ιδιαίτερη χαρά αποδέχθηκα την πρόσκληση του καλού μου φίλου Πάρης Παπαγεωργίου να συμπορευτώ μαζί του στις επικείμενες  αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου.

Ένας από  τους πιο σημαντικούς λόγους της -μετά από ώριμης σκέψης-απόφας  μου να κατέλθω  στις εκλογές είναι το εξαιρετικά ομαδικό κλίμα και η ποιότητα των στελεχών που απαρτίζουν το συνδυασμό του οποίου ηγείται.


Άτομα με εξαιρετικό ήθος, με το δικό τους αποτύπωμα στην κοινωνία και πραγματική διάθεση προσφοράς.

Με τους συνυποψήφιούς   μου διακατεχόμαστε  από τις ίδιες αγωνίες και τους ίδιους προβληματισμούς για τα χρόνια  προβλήματα που ταλανίζουν τον  δήμο μας .

Προβλήματα όπως ο βιολογικός  καθαρισμός της πρωτεύουσας , η δρομολόγηση επίλυσης της  λαϊκής αγοράς ,η ορθολογική αντιμετώπιση της δημοτικής συγκοινωνίας , η εξεύρεση λύσης στο θέμα της στάθμευσης της πόλης μας, η τουριστική τόνωση των πανέμορφων χωριών μας  καθώς και η δημιουργία σύγχρονου , φιλικού προς το περιβάλλον καταφυγίου αδέσποτων  ζώων είναι ζητήματα που δεν επιδέχονται άλλης καθυστέρησης.

Η διαχείρηση των αδέσποτων  ζώων και η ευζωία τους,  η άσκηση-μέσω των ΟΤΑ - κοινωνικής πολιτικής και η προστασία του περιβάλλοντος εντάσσονται στα άμεσα ενδιαφέροντά μου .

Με όραμα , υπευθυνότητα και συνέπεια τόσο εγώ προσωπικά οσο και τα υπόλοιπα μέλη του συνδυασμού μας θα  καταφέρουμε να πετύχουμε το άλμα ανάπτυξης που έχει ανάγκη το νησί μας.