9 Μαΐου 2023

Κυοφορούνται αλλαγές στον ακτοπλοϊκό χάρτη του βορείου Αιγαίου



 Επίσκεψη του εμπορικού διευθυντή της Group Attica Διονύση Θοδωράτου στη Λέσβο
Σάββατο βράδυ 6 Μάη, δόθηκε στην δημοσιότητα ένα αδιάφορο δελτίο τύπου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, που αφορούσε την συνάντηση του Περιφερειάρχη με τον Εμπορικό Διευθυντής της Group Attica Διονύση Θεοδωράτο. Η ανακοίνωση αυτή έφερε στην δημοσιότητα την επίσκεψη του κορυφαίου στελέχους της Attica που πιθανότατα επισκέφθηκε την Μυτιλήνη για να έχει επαφές με τις διοικήσεις των μεταφορικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο νησί. Φαίνεται πως η Attica επιδιώκει να κερδίσει μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς στην μεταφορά φορτηγών και οχημάτων.



Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σε μια εποχή που κυκλοφορούν φήμες για αποχώρηση από τις γραμμές του βορείου Αιγαίου ενός εκ πλοίων Ro – Ro που εξυπηρετούν τις μεταφορικές ανάγκες των νησιών. Επίσης στα τέλη του Μαρτίου η Group Attica, αγόρασε το Ro – Ro πλοίο Clementine. To πλοίο θα παραδοθεί στον Ελληνικό ακτοπλοϊκό όμιλο το καλοκαίρι έχει κατασκευαστεί το 1997, έχει μήκος 162,49 μέτρων και χωρητικότητα 23,986 ΜΤ, έχει μεταφορική ικανότητα 2.307 μέτρων φόρτωσης ή 160 ασυνόδευτων φορτηγών οχημάτων και επιπλέον 458 Ι.Χ. αυτοκινήτων σε ειδικά διαμορφωμένα γκαράζ. Το Clementine είναι το δεύτερο πλοίο Ro – Ro που αποκτά ο όμιλος. Το Blue Carrier 1 είναι το πρώτο πλοίο τύπου Ro – Ro που απέκτησε η εταιρεία το 2022 και ήδη εξυπηρετεί τις μεταφορικές ανάγκες οχημάτων σε Σάμο και Ικαρία. Το Blue Carrier 1 έκανε ένα έκτακτο δρομολόγιο τις ημέρες του Πάσχα για να καλύψει ανάγκες μεταφοράς φορτηγών από την Καβάλα προς την Λέσβο.



Όποιοι και να είναι οι σχεδιασμοί που κάνει η Group Attica για την ανάπτυξη των εργασιών της είναι βέβαιο ότι θα μπορέσουν να εφαρμοστούν μετά το φετινό καλοκαίρι. Καθώς τότε θα έχει γνωστοποιηθεί η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την απορρόφηση της ΑΝΕΚ.

ΠΗΓΗ https://www.stonisi.gr/