Το ζήτημα της άμεσης σύνδεσης του Εύδηλου με τη Χίο και την Μυτιλήνη, μέσω επέκτασης της υπάρχουσας γραμμής Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη, η οποία προτείνεται να γίνει Πειραιάς – Εύδηλος – Χίος – Μυτιλήνη θα συζητηθεί στο επόμενο περιφερειακό συμβούλιο Βορείου Αιγαίου, που θα συνεδριάσει τον επόμενο μήνα στην Σάμο.
Αυτό έγινε γνωστό από τον κ. Γιάννη Μακριδάκη, ο οποίος είχε και την σχετική πρωτοβουλία, ενώ ψήφισμα – έγγραφο αίτημα των ενδιαφερομένων πολιτών προς τον πρόεδρο του περιφερειακού συμβουλίου έχει αναρτηθεί προς υπογραφή στον παρακάτω σύνδεσμο.
https://secure.avaaz.org/community_petitions/el/periphereiako_sumboulio_ba_amese_sundese_ikarias_me_khio_kai_mutilene/?czIPQdb&utm_source=sharetools&utm_medium=copy&utm_campaign=petition-1651146-amese_sundese_ikarias_me_khio_kai_mutilene&utm_term=czIPQdb%2Bel
Στο κείμενο που έχει αναρτηθεί για υπογραφή αναφέρονται αναλυτικά τα ακόλουθα:
Εμείς οι πολίτες που υπογράφουμε το παρόν θεωρούμε ότι υπάρχει αναγκαιότητα να επανασχεδιαστεί η συγκοινωνιακή κάλυψη των νησιών του Βορείου Αιγαίου και να εκσυγχρονιστεί για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του πληθυσμού τους αλλά και τις αναπτυξιακές τους προοπτικές.
Θεωρούμε ότι ο συγκοινωνιακός κόμβος των νησιών της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου πρέπει εκ των δεδομένων του χάρτη να είναι η Ικαρία, η νότια μεριά της οποίας, από το λιμάνι του Αγίου Κηρύκου θα συνεχίσει όπως τώρα να έχει σύνδεση με Φούρνους και Σάμο, αλλά η βόρεια μεριά της, από το λιμάνι του Ευδήλου, εκτός της σύνδεσης από και προς Πειραιά και Σάμο που υφίσταται ήδη και φυσικά θα παραμείνει, θα πρέπει να συνδεθεί άμεσα και με τη Χίο και τη Μυτιλήνη.
Με άλλα λόγια προτείνουμε ένα δρομολόγιο, δύο φορές την εβδομάδα τουλάχιστον, το οποίο θα είναι το εξής: Πειραιάς – Εύδηλος – Χίος – Μυτιλήνη και αντιστρόφως. Δηλαδή, απλώς να μεσολαβεί το λιμάνι του Ευδήλου, δύο φορές την εβδομάδα έστω, στο υφιστάμενο δρομολόγιο Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και αντιστρόφως.
Τα οφέλη ενός τέτοιου δρομολογίου για τα νησιά Ικαρία, Χίο και Μυτιλήνη είναι τεράστια. Θα αλλάξει εντυπωσιακά προς το καλύτερο την καθημερινότητα όλων των ντόπιων και θα προσφέρει τεράστιο όφελος στην οικονομία όλων των νησιών αλλά και στην κοινωνική τους διάδραση. Το δρομολόγιο αυτό έχει μόνο θετικά. Δεν έχει αρνητικά ούτε σε θέμα κόστους ή χρόνου και είναι απολύτως εφικτό να πραγματοποιηθεί άμεσα, αρκεί να ληφθούν οι απαιτούμενες πολιτικές αποφάσεις. Το ότι δεν θα καθυστερεί το πλοίο από τα νησιά Χίο και Λέσβο προς Πειραιά και αντιστρόφως, επειδή θα μεσολαβήσει προσέγγιση στον Εύδηλο αποδεικνύεται από τους πίνακες δρομολογίων της εταιρείας, από τους οποίους μπορούμε εύκολα να υπολογίσουμε τη χρονική διάρκεια του ταξιδιού ως εξής: Από Πειραιά για Εύδηλο έξι ώρες, όποτε κατόπιν για Χίο θα πάει περίπου στις 8,5 ώρες και μετά για Μυτιλήνη το ταξίδι θα είναι στο ίδιο πάνω κάτω χρονικό πλαίσιο με αυτό που συμβαίνει και σήμερα, δίχως καμία χρονική επιβάρυνση.
Θεωρώντας ότι η πρόταση αυτή είναι σημαντική για τη ζωή και την ανάπτυξη των νησιών μας, την καταθέτουμε στο περιφερειακό συμβούλιο και αιτούμαστε την λήψη απόφασης προς αυτή την κατεύθυνση.
ΠΗΓΗ https://astraparis.gr/
