Διαβάζουμε ότι το υπουργείο μετανάστευσης, ετοίμασε έγγραφο με τις προτάσεις της για το νέο Ευρωπαϊκό Σύμφωνο Μετανάστευσης και Ασύλου το οποίο θα καταθέσει συντόμως προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Το έγγραφο έχει προετοιμαστεί από την ομάδα του αναπληρωτή υπουργού Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργου Κουμουτσάκου και βρίσκεται εν γνώσει του «Βήματος», του γνωστού και έγκριτου Αθηναϊκού ΜΜΕ.
Αυτό όμως που δεν διαβάζουμε είναι ότι το έγγραφο Κουμουτσακου δε βρίσκεται εν γνώσει των αυτοδιοικητικών των νησιών μας, ενόσω σηκώνουν μόνα τους το δυσβάσταχτο βάρος των 50.000+ παράνομων μεταναστών και ενόσω ο Μηταράκης δεν έβγαλε άχνα για το θέμα ούτε την πρώτη, ούτε τη δεύτερη φορά που προσπάθησε δια ζώσης να μας πείσει για τις θεμιτές του προθέσεις με τους επιπλέον 5.000+ στη Σάμο. Οπωσδήποτε η μεταναστευτική κακή εμπειρία που βιώνουμε στους Δήμους μας, μας δίνει το δικαίωμα αξίωσης της συμμετοχής μας, σε ένα τέτοιο θέμα που μας αφορά, άμεσα, προσωπικά και σοβαρά.
Τι γνωρίζουμε για το έγγραφο; Γιατί δε ζητήσαμε από τον Κουμουτασακιο ή εκείνος δεν πρότεινε συνεργασία με την ομάδα του για την καταγραφή των απόψεων και προτάσεων του δήμου μας;
