23 Απριλίου 2014

ΖΑΝ ΖΩΡΖ ΝΤΕ ΚΡΑΝ: "Πολιτεύομαι για μένα σημαίνει όχι πολιτική, αλλά υπηρετώ τον πολίτη"

ΖΑΝ ΖΩΡΖ ΝΤΕ ΚΡΑΝ
Είμαι γεννημένος στο Βελγικό Κονγκό από Ολλανδό πατέρα και μητέρα από την Πορτογαλία.
Είμαι απόφοιτος του Γαλλικού Κολλεγίου της Λισσαβόνας και πτυχιούχος της ισχύουσας Ευρωπαΐκής νομοθεσίας σχετικά με τις Διεθνείς μεταφορές αγαθών.
Ημουν 5 χρόνια δημόσιος υπάλληλος στις Βρυξέλλες και άλλα 15 χρόνια ελεύθερος επαγγελματίας, ιδιαίτερα στο τουριστικό κλάδο.
Ήμουν διαχειριστής κοινοπραξίας για
4 μήνες της μεταφοράς 400 λεωφορείων και VIP αποστολών στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004.
Βρίσκομαι στην Ελλάδα από το 1998 και στη Σάμο από το 2003.
Είμαι ιδοκτήτης εταιρίας ΤΑΞΙ και έχω συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα τουριστικά γραφεία της Σάμου ενώ έχω αντιπροσωπεύσει το νησί μας στη τουριστική έκθεση του Παρισιού.
Ίσως η καταγωγή μου από ένα νησί της Ολλανδίας (DUIVELAND) και το γεγονός ότι ο προπάππους μου ήταν για 38 χρόνια Δήμαρχος στη πρωτεύουσα του νησιού να δείχνουν ότι έχω το DNA για να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση.
Από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στη Σάμο την αγάπησα και έδωσα τα πάντα για να την κάνω γνωστή ως τον παράδεισο του Αιγαίου και του πολιτισμού της.
Πολιτεύομαι για μένα σημαίνει όχι πολιτική, αλλά υπηρετώ τον πολίτη.
Αυτό είναι το όραμά μου και η ουσία στην ενασχόλησή μου με τα κοινά.
Αυτός εδώ ο χρυσαφένιος τόπος πρέπει να γίνει γνωστός στα πέρατα της γης και θα κάνω τα πάντα για να το πετύχουμε.
Θεωρώ ότι στο πρόσωπο του αξιότιμου Αντώνη Σίμου και των συνεργατών της «ΑΔΕΣΜΕΥΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΑΜΟΥ» όλα αυτά μπορούμε να τα κάνουμε πραγματικότητα.