πρόγραµµα-µαµούθ, ο συνολικός προϋπολογισµός του οποίου ανέρχεται στα 500 εκατ.ευρώ και προβλέπει, µεταξύ άλλων, την επέκταση του λιµένα όπου δένουντα κρουαζιερόπλοια µε έξι νέες θέσειςπρόσδεσης πλοίων νέας γενιάς, την υποθαλάσσια οδική διασύνδεση των ακτών του λιµένα, την Πολιτιστική Ακτή, τηνκατασκευή Monorail, την κατασκευή Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου, τη µετατροπή της «Παγόδας»σε ξενοδοχείο 5 αστέρων καιτη δηµιουργία και τον εκσυγχρονισµό δύο νέων Σταθµών Υποδοχής Επιβατών. Οπως εκτιµά η διοίκηση του ΟΛΠ, µε την υλοποίηση των έργων αυτώναναβαθµίζεται σηµαντικάτο πακέτο των υποδοµών που είναιαπαραίτητες για την προσέλκυση στο λιµάνι του Πειραιά περισσότερων και µεγαλύτερων κρουαζιερόπλοιων. Χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύµβουλος του ΟΛΠ ΓιώργοςΑνωµερίτης συναντήθηκε, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Posidonia Sea Tourism Forum, στα γραφεία του ΟΛΠ µε στελέχη των µεγαλύτερων εταιρειών κρουαζιέρας, τα οποία κατέστησαν σαφές ότι οι εταιρείες τους είναι διατεθειµένες να συµµετάσχουν µε δικά τους κεφάλαια στην κατασκευή και εκµετάλλευση όλων των έργων που σχετίζονται µε την κρουαζιέρα. Ο κ. Ανωµερίτης είπεότι ο ΟΛΠ είναι έτοιµος για συνυπογραφή συµβάσεων παραχώρησης για νέαέργα και επενδύσεις αιχµής, και επισήµανε ότι µέσω θυγατρικής εταιρείας του θα αναλάβει τον συντονισµό έργων και την παροχή τεχνογνωσίας σε όλα τα περιφερειακά λιµάνια της χώρας. Αναφερόµενος στην τιµολογιακή πολιτική που ακολουθεί ο ΟΛΠ – τουοποίου η τιµολόγηση παραµένει στο 60% του κόστους όλων των λοιπών λιµανιών της Μεσογείου – είπε ότι από το 2013 θα µεταβάλλει τις τιµές του ανά δύο χρόνια µε αύξηση ίση µε το ποσοστό του ∆ΤΚ σε Ελλάδα και Ευρώπη
23 Ιουνίου 2011
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
πρόγραµµα-µαµούθ, ο συνολικός προϋπολογισµός του οποίου ανέρχεται στα 500 εκατ.ευρώ και προβλέπει, µεταξύ άλλων, την επέκταση του λιµένα όπου δένουντα κρουαζιερόπλοια µε έξι νέες θέσειςπρόσδεσης πλοίων νέας γενιάς, την υποθαλάσσια οδική διασύνδεση των ακτών του λιµένα, την Πολιτιστική Ακτή, τηνκατασκευή Monorail, την κατασκευή Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου, τη µετατροπή της «Παγόδας»σε ξενοδοχείο 5 αστέρων καιτη δηµιουργία και τον εκσυγχρονισµό δύο νέων Σταθµών Υποδοχής Επιβατών. Οπως εκτιµά η διοίκηση του ΟΛΠ, µε την υλοποίηση των έργων αυτώναναβαθµίζεται σηµαντικάτο πακέτο των υποδοµών που είναιαπαραίτητες για την προσέλκυση στο λιµάνι του Πειραιά περισσότερων και µεγαλύτερων κρουαζιερόπλοιων. Χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύµβουλος του ΟΛΠ ΓιώργοςΑνωµερίτης συναντήθηκε, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Posidonia Sea Tourism Forum, στα γραφεία του ΟΛΠ µε στελέχη των µεγαλύτερων εταιρειών κρουαζιέρας, τα οποία κατέστησαν σαφές ότι οι εταιρείες τους είναι διατεθειµένες να συµµετάσχουν µε δικά τους κεφάλαια στην κατασκευή και εκµετάλλευση όλων των έργων που σχετίζονται µε την κρουαζιέρα. Ο κ. Ανωµερίτης είπεότι ο ΟΛΠ είναι έτοιµος για συνυπογραφή συµβάσεων παραχώρησης για νέαέργα και επενδύσεις αιχµής, και επισήµανε ότι µέσω θυγατρικής εταιρείας του θα αναλάβει τον συντονισµό έργων και την παροχή τεχνογνωσίας σε όλα τα περιφερειακά λιµάνια της χώρας. Αναφερόµενος στην τιµολογιακή πολιτική που ακολουθεί ο ΟΛΠ – τουοποίου η τιµολόγηση παραµένει στο 60% του κόστους όλων των λοιπών λιµανιών της Μεσογείου – είπε ότι από το 2013 θα µεταβάλλει τις τιµές του ανά δύο χρόνια µε αύξηση ίση µε το ποσοστό του ∆ΤΚ σε Ελλάδα και Ευρώπη