Να οργανωθεί καμπάνια προβολής των νησιών μας στην Τουρκία ζητά ο βουλευτής Σπύρος Γαληνός, ώστε να αξιοποιηθεί αποτελεσματικά το τουριστικό ρεύμα που άρχισε να διαφαίνεται από τα τουρκικά παράλια προς τα νησιά μας.
Στην ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Τουρισμού, Παύλο Γερουλάνο, μεταξύ άλλων αναφέρει ότι η κίνηση τουριστών υψηλού εισοδήματος από την Τουρκία προς τα νησιά μας μπορεί να παγιοποιηθεί και να γίνει ρεύμα. Για να συμβεί όμως αυτό, απαιτείται στοχευμένη στην Τουρκία διαφημιστική καμπάνια προσέλκυσης τουριστών, καθώς και συστηματική έρευνα αγοράς, για να μπορέσει να ανταποκριθεί η τοπική αγορά και η τουριστική βιομηχανία στη νέα πρόκληση. Το 70% των 6.783 Τούρκων τουριστών που επισκέφτηκαν τη Λέσβο στο διάστημα 1ης Αυγούστου με 15 Σεπτεμβρίου έμεινε μόνο για μια ημέρα, ενώ μόνο το 30% επισκέφθηκε το νησί μας για ολιγοήμερες διακοπές.
Στόχος - αναφέρει σε άλλο σημείο ο κ. Γαληνός - πρέπει να είναι οι αθρόες επισκέψεις που παρατηρούνται σήμερα, να μετατραπούν σε καταναλωτική συνήθεια, δίνοντας στα νησιά μας τη θέση του προνομιακού τουριστικού προορισμού για τους εύπορους Τούρκους.
Για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει να απευθυνθούμε αποτελεσματικά στην τουρκική τουριστική αγορά, πρέπει να κατανοήσουμε τις ανάγκες του Τούρκου τουρίστα και να οργανωθεί η προβολή των νησιών μας στα απέναντι παράλια.
Το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, ως αρμόδιο για το σχεδιασμό της τουριστικής προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, αλλά και για τον ευρύτερο συντονισμό και την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα, οφείλει να μεριμνήσει ώστε ο τουριστικός τομέας των νησιών του ανατολικού Αιγαίου να αξιοποιήσει αυτή την αναπτυξιακή δυναμική.
Στην ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Τουρισμού, Παύλο Γερουλάνο, μεταξύ άλλων αναφέρει ότι η κίνηση τουριστών υψηλού εισοδήματος από την Τουρκία προς τα νησιά μας μπορεί να παγιοποιηθεί και να γίνει ρεύμα. Για να συμβεί όμως αυτό, απαιτείται στοχευμένη στην Τουρκία διαφημιστική καμπάνια προσέλκυσης τουριστών, καθώς και συστηματική έρευνα αγοράς, για να μπορέσει να ανταποκριθεί η τοπική αγορά και η τουριστική βιομηχανία στη νέα πρόκληση. Το 70% των 6.783 Τούρκων τουριστών που επισκέφτηκαν τη Λέσβο στο διάστημα 1ης Αυγούστου με 15 Σεπτεμβρίου έμεινε μόνο για μια ημέρα, ενώ μόνο το 30% επισκέφθηκε το νησί μας για ολιγοήμερες διακοπές.
Στόχος - αναφέρει σε άλλο σημείο ο κ. Γαληνός - πρέπει να είναι οι αθρόες επισκέψεις που παρατηρούνται σήμερα, να μετατραπούν σε καταναλωτική συνήθεια, δίνοντας στα νησιά μας τη θέση του προνομιακού τουριστικού προορισμού για τους εύπορους Τούρκους.
Για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει να απευθυνθούμε αποτελεσματικά στην τουρκική τουριστική αγορά, πρέπει να κατανοήσουμε τις ανάγκες του Τούρκου τουρίστα και να οργανωθεί η προβολή των νησιών μας στα απέναντι παράλια.
Το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, ως αρμόδιο για το σχεδιασμό της τουριστικής προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, αλλά και για τον ευρύτερο συντονισμό και την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα, οφείλει να μεριμνήσει ώστε ο τουριστικός τομέας των νησιών του ανατολικού Αιγαίου να αξιοποιήσει αυτή την αναπτυξιακή δυναμική.