17 Ιουνίου 2010

Η ΝΕΛ ανακατεύει την τράπουλα του ανταγωνισμού σε Δωδεκάνησα και Αν.Αιγαίο




Στο παιχνίδι του ανταγωνισμού στα Δωδεκάνησα και στο Ανατολικό Αιγαίο μπαίνει δυνατά η ΝΕΛ.
Στη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών η ΝΕΛ υποστήριξε τα αιτήματά της για τη δρομολόγηση, δύο Ro-Ro στα Δωδεκάνησα (όπως σας είχε αποκαλύψει το Marinews.gr) των "Ιππότης" με σημαία Κύπρου και "Κολοσσός" με σημαία Μάλτας και το οχηματαγωγό "Μυτιλήνη" στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.
Η HSW δεν έφερε αντίρρηση. Μόνη ένσταση που είχε, και την εξέφρασε μέσω του εκπροσώπου της Αντώνη Αγαπητού, ήταν να μην πέφτουν οι ώρες των δρομολίων της ΝΕΛ πάνω στις HSW.
Την ίδια ένσταση είχε και ο εκπρόσωπος της Blue Star Ferries, Διονύσης Θεοδωράτος.

Αντέδρασε η ΑΝΕΚ μέσω του εκπροσώπου της Μανώλη Γαλανάκη για το αίτημα της ΝΕΛ να προεκτείνει το δρομολόγιο του ro-ro "Μυτιλήνη" από Λέσβο προς Λήμνο και Θεσσαλονίκη μόνο για 45 ημέρες στην κορύφωση της τουριστικής κίνησης από 10 Ιουλίου έως 22 Αυγούστου.

Ο Μανώλης Γαλανάκης υπογράμμισε ότι πρόκειται για έκτακτη δρομολόγηση που πλήττει την ΑΝΕΚ. Η εταιρεία των Χανίων εκετλεί το δρομολόγιο όλο τον χρόνο και επιδοτείται τους χειμερινούς μήνες για το κομμάτι Μυτιλήνη-Λήμνο-Θεσσαλονίκη.