Με ένα επιθετικό πρόγραμμα τουριστικής προβολής, συνολικού ποσού 48 εκατ. δολαρίων, η Τουρκία επιχειρεί να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες, βάζοντας στόχο και την ελληνική αγορά. Δεν ήταν τυχαίο το γεγονός ότι οι διαφημιστικές καταχωρίσεις της Τουρκίας για την προσέλκυση Ελλήνων τουριστών έκαναν την εμφάνισή τους ανήμερα το Πάσχα με κεντρικό μήνυμα «Η Τουρκία είναι έτοιμη». H αφίσα της τουρκικής διαφημιστικής καμπάνιας σχεδιάστηκε με αφορμή το γεγονός ότι η Κωνσταντινούπολη φέτος είναι η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.