4 Μαρτίου 2010

Αγονη γραμμή: Λείπουν τα λιμάνια που θα «θωράκιζαν» τα νησιά


Οι ανεπαρκείς λιμενικές υποδομές φρενάρουν τη βελτίωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών στα νησιά της επονομαζόμενης άγονης γραμμής.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της Blue Star, Μιχάλη Σακέλλη στη χθεσινή εκδήλωση που οργανώθηκε σε πλοίο της εταιρείας στονν Πειραιά, όπου παρουσιάστηκε η εκδήλωση «Άγονη Γραμμή-Γόνιμη» που διοργανώνεται από την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία Διάδραση και στηρίζεται από την Blue Star, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης της που τιτλοφορείται ΕΣΑΣ.
Η Blue Star Ferries κατασκευάζει δύο ολοκαίνουργια πλοία υψηλών προδιαγραφών ταχύτητας 26 μιλίων που θα δρομολογηθούν το 2011 και το 2012.
Το ένα εκ των δύο θα επιθυμούσαμε να εκτελεί και δρομολόγια δημόσιας υπηρεσίας, αλλά δυστυχώς τούτο δεν είναι δυνατόν λόγω ανεπαρκών λιμενικών εγκαταστάσεων.
Και εδώ συνέχισε ο κ. Σακέλλης διαπιστώνουμε την έλλειψη του κοινωνικού κράτους και την τεράστια ευθύνη των εκάστοτε κυβερνήσεων που αδιαφόρησαν και δεν φρόντισαν να δημιουργήσουν τις υποδομές εκείνες που όχι μόνο θα διευκόλυναν την πρόσβαση στα νησιά, αλλά και θα τα θωράκιζαν έναντι απειλών και διεκδικήσεων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Blue Star Ferries, σημείωσε ακόμη ότι η ανάπτυξη των νησιών και η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση αλληλοεξαρτώνται και αναπτύσσονται παράλληλα, με την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση να προηγείται χρονικά.
Ο κ. Σακέλλης σημείωσε ότι είναι αναγκαία η χορήγηση αποζημιώσεων για την εκτέλεση δρομολογίων της δημόσιας υπηρεσίας και μάλιστα σε πλοία που να επιλέγονται με ποιοτικά κριτήρια.
Η Blue Star Ferries εκτελεί δρομολόγια δημόσιας υπηρεσίας από το 2000. Το 2009 τα πλοία της εταιρείας εκτέλεσαν 1.064 δρομολόγια δημόσιας υπηρεσίας.
NAYTEMΠΟΡΙΚΗ


Ανώνυμος είπε...

Oι ανεπαρκείς λιμενικές υποδομές φρενάρουν τη βελτίωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών στα νησιά»

1)Όταν υπάρχει στρατηγική λιμενικής υποδομής εδώ και χρόνια μόνο στα χαρτιά με εξαγγελίες του «θα» και λέγοντας φαμφάρες , και δεν υλοποιήθηκαν ποτέ ,πώς θα γίνουν λιμενικές υποδομές;
2)Όταν νόμοι του κράτους καταπατώνται και δεν επιβάλλονται για τα ανταποδοτικά τέλη επιβατών- οχημάτων στο φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης για την βελτίωση της παροχής λιμενικών εγκαταστάσεων, πώς θα γίνουν λιμενικές υποδομές;
3)Όταν ο εκάστοτε πρόεδρος Λιμενικού Ταμείου διορίζεται από την Κυβέρνηση και πρέπει να εξασφαλίσει από την θέση του με τα «ρουσφέτια» του, τους ψηφοφόρους της , μη γνωρίζοντας τι σημαίνει λιμάνι – πλώρη- πρύμνη – ανταποδοτικά τέλη , πώς θα γίνουν λιμενικές υποδομές;
4)Όταν ποτέ δεν έγινε σωστός έλεγχος στα οικονομικά των Λιμενικών Ταμείων όλης της χώρας για να διαπιστωθεί η ορθότητα της είσπραξης και απόδοσης των χρημάτων και ο καθένας εφοπλιστής – επιχειρηματίας απέδιδε αυτό που ήταν βολικό , πώς θα γίνουν λιμενικές υποδομές;

Ένα είναι το σλόγκαν που πρέπει να επικρατήσει
Ή ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΠΙΣΩ , Η ΠΑΤΕ 20 ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ

Είναι όμορφα σου λέω όταν χαράζει στο Αιγαίο


Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/03/blog-post_3624.html#ixzz0hERR9lpe