Στην απάντηση της ερώτησης που είναι χρονολογικά η πρώτη απο τις 4 που κατατέθηκαν αναφέρεται και όλη η διαδικασία που θα ακολουθηθεί για την κάλυψη της γραμμής: Πειραιάς-Άγιος Κήρυκος-Φούρνοι-Καρλόβασι-Βαθύ με 3 δρομολόγια/εβδομάδα. Όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν σε ρ/σ για άμεση λύση του επί 7 μήνες συγκοινωνιακού προβλήματος των 2 λιμένων στερούνται τουλάχιστον σοβαρότητας και ειπώθηκαν εκ του πονηρού,γιατί άλλο λύση εδώ και τώρα και άλλο μετά από 2 μήνες. Πανομοιότυπη απάντηση δόθηκε και στην ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ.Λαφαζάνη και του ΚΚΕ κ.Σκοπελίτη αλλά η ίδια θα είναι και η απάντηση στην ερώτηση του κ.Πλακιωτάτη της Ν.Δ. Αντίθετα διαβάζοντας το κεφάλαιο Ε' ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ που αφορούσαν την ακτοπλοική εξυπηρέτηση των γραμμών Καβάλας-Πρίνου-Ν.Περάμου και Πειραιάς-Υδρας-Σπετσών το νεοσύστατο ΣΑΣ μετά από 5 μήνες απραξίας αποφάσισε την άμεση δρομολόγηση πλοίων στις ανωτέρω γραμμές και καλεί άμεσα τις δραστηριοποιούμενες εταιρείες σε ΣΎΣΚΕΨΉ στο ΥΠΟΙΑΝ ΓΙΑ ΑΜΜΕΣΗ ΛΥΣΗ. Το δικό μας πρόβλημα πήγε στο κεφάλαιο Δ των αποτελεσμάτων ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ,που σημαίνει τουλάχιστον 2μηνη καθυστέρηση μέχρι να υπάρξει μειοδότης στον ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ που ΘΑ προκηρυχθεί ΓΙΑ 3Η ΦΟΡΑ. Ελπίζουμε να βρεθεί και να είναι η ΗSW με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ή με το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ που το όνομά του ...παίζει δυνατά τώρα τελευταία στον Πειραιά. Το απλό ερώτημα που προκύπτει είναι:Αφού η εταιρεία είναι αποφασισμένη να πάρει την επιδοτούμενη γραμμή με 15 χιλ.ευρώ το δρομολόγιο γιατί δεν την πήρε στους 2 διαγωνισμούς του Σεπτεμβρίου του 2009; και άφησε τους κατοίκους κυρίως των Φούρνων ΑΒΑΠΟΡΟΥΣ; Γιατί; Μήπως στη θέση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ετοιμάζει τον ΠΗΓΑΣΟ που μετά την μακράς διαρκείας μετασκευή (8 μήνες) ξέμεινε από καμπίνες; ΚΑΡΑΒΟΛΑΤΡΗΣ
ΚΟΡΑΝΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | |
| |
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΛΑ.Ο.Σ.
|