11 Μαρτίου 2010

τουλάχιστον 2μηνη καθυστέρηση μέχρι να υπάρξει μειοδότης στον ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ που ΘΑ προκηρυχθεί ΓΙΑ 3Η ΦΟΡΑ.


Στην απάντηση της ερώτησης που είναι χρονολογικά η πρώτη απο τις 4 που κατατέθηκαν αναφέρεται και όλη η διαδικασία που θα ακολουθηθεί για την κάλυψη της γραμμής:
Πειραιάς-Άγιος Κήρυκος-Φούρνοι-Καρλόβασι-Βαθύ με 3 δρομολόγια/εβδομάδα. Όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν σε ρ/σ για άμεση λύση του επί 7 μήνες συγκοινωνιακού προβλήματος
των 2 λιμένων στερούνται τουλάχιστον σοβαρότητας και ειπώθηκαν εκ του πονηρού,γιατί άλλο λύση εδώ και τώρα και άλλο μετά από 2 μήνες.
Πανομοιότυπη απάντηση δόθηκε και στην ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ.Λαφαζάνη και του ΚΚΕ κ.Σκοπελίτη αλλά η ίδια θα είναι και η απάντηση στην ερώτηση του κ.Πλακιωτάτη
της Ν.Δ.
Αντίθετα διαβάζοντας το κεφάλαιο Ε' ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ που αφορούσαν την ακτοπλοική εξυπηρέτηση των γραμμών Καβάλας-Πρίνου-Ν.Περάμου και Πειραιάς-Υδρας-Σπετσών
το νεοσύστατο ΣΑΣ μετά από 5 μήνες απραξίας αποφάσισε την άμεση δρομολόγηση πλοίων στις ανωτέρω γραμμές και καλεί άμεσα τις δραστηριοποιούμενες εταιρείες σε ΣΎΣΚΕΨΉ στο
ΥΠΟΙΑΝ ΓΙΑ ΑΜΜΕΣΗ ΛΥΣΗ.
Το δικό μας πρόβλημα πήγε στο κεφάλαιο Δ των αποτελεσμάτων ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ,που σημαίνει τουλάχιστον 2μηνη καθυστέρηση μέχρι να υπάρξει
μειοδότης στον ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ που ΘΑ προκηρυχθεί ΓΙΑ 3Η ΦΟΡΑ.
Ελπίζουμε να βρεθεί και να είναι η ΗSW με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ή με το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ που το όνομά του ...παίζει δυνατά τώρα τελευταία στον Πειραιά.
Το απλό ερώτημα που προκύπτει είναι:Αφού η εταιρεία είναι αποφασισμένη να πάρει την επιδοτούμενη γραμμή με 15 χιλ.ευρώ το δρομολόγιο γιατί δεν την πήρε στους 2 διαγωνισμούς του
Σεπτεμβρίου του 2009; και άφησε τους κατοίκους κυρίως των Φούρνων ΑΒΑΠΟΡΟΥΣ; Γιατί; Μήπως στη θέση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ετοιμάζει τον ΠΗΓΑΣΟ που μετά την μακράς διαρκείας μετασκευή
(8 μήνες) ξέμεινε από καμπίνες;
ΚΑΡΑΒΟΛΑΤΡΗΣ



ΚΟΡΑΝΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΛΑ.Ο.Σ.


ΕΡΩΤΗΣΗ : 5677/4-2-2010

Προς : Υπουργό Οικονομίας – Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας
Κα Λούκα Κατσέλη
Θέμα : Συγκοινωνιακή σύνδεση νήσου Φούρνοι και Άγιου Κήρυκου Ικαρίας με τον Πειραιά
Με την υπ αριθ. Πρωτ. 3327.1/82/09/22.9.2009/ΥΕΝΑΝΠ/Κλάδος Ναυτιλιακής Πολιτικής/Δ.νση Θαλασσίων Επικοινωνιών, τμ Β΄, με θέμα : Προκήρυξη και επανάληψη Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών, προκηρύχθηκαν 11 δρομολογιακές γραμμές, 2 εκ των οποίων αφορούσαν την σύνδεση της Νήσου Φούρνοι και του λιμένα του Αγίου Κηρύκου Ικαρίας με τον Πειραιά. Και οι δύο διαγωνισμοί θα διεξήγοντο στις 20/11/2009 στο κτίριο του τέως ΥΕΝΑΝ. Οι ανωτέρω δύο διαγωνισμοί δεν κατέστησαν γόνιμοι για δεύτερη φορά, λόγω μη εκδήλωσης ενδιαφέροντος και ως εκ τούτου υποβολής προσφορών. Η έστω και με απ ευθείας ανάθεση ενός μόνο δρομολογίου την εβδομάδα, από την HSW, πλοιοκτήτρια εταιρεία του Ε/Γ-Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ έληξε στις 31/12/2009 και δεν ανανεώθηκε, παρ όλο που το πλοίο συνεχίζει να εκτελεί με επιδότηση το ένα δρομολόγιο την εβδομάδα χωρίς σύμβαση. Εάν λόγω καιρικών συνθηκών υπάρχει απαγορευτικό απόπλου από τον Πειραιά, το δρομολόγιο δεν πραγματοποιείται, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Συνεπώς, η νήσος Φούρνοι και ο Άγιος Κήρυκος Ικαρίας στερούνται παντελώς σοβαρής τακτικής επικοινωνίας με τον Πειραιά από 23/8/2009, ημερομηνία τελευταίου δρομολογίου του Ε/Γ-Ο/Γ ΜΑΡΙΝΑ.
Ερωτάται η κα Υπουργός:
1. Προτίθεται ο νέος ΓΓ Ναυτιλίας που διορίσθηκε πρόσφατα να συγκαλέσει, κατ αρμοδιότητα, το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, ώστε να τακτοποιηθούν όλες οι δρομολογιακές γραμμές, που εκκρεμούν και οι οποίες είναι περισσότερες των 20;
2. Προτίθεσθε να λύσετε το βασικό πρόβλημα συγκοινωνίας της νήσου Φούρνοι Ικαρίας συνδέοντάς την με 3 τουλάχιστον δρομολόγια την εβδομάδα με τον Πειραιά, όπως συνέβαινε μέχρι τον Αύγουστο 2009;
3. Προτίθεσθε να λύσετε το ακανθώδες πρόβλημα της συγκοινωνίας του Αγ. Κήρυκου Ικαρίας εγκρίνοντας, με επιδότηση, ή ακόμη και με απ ευθείας ανάθεση, εάν δεν βρεθεί μειοδότης, τη σύνδεσή του καθημερινά ή τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα με τον Πειραιά;






Ο ερωτών

Ιωάννης Κοραντής