Μήπως θα πρέπει η προανακριτική επιτροπή της βουλής να καλέσει και όλους αυτούς που πήραν μέρος σε διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές,να δούμε με τι τρόπο ξεπερνούσαν παράθυρα και παραθυράκια του Βασικού μετόχου;
Προσωρινός ο απόπλους του ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ;
Και ελέγχων όσο ήταν στο Λιμενικό Ταμείο πρόεδρος και ελεγχόμενος αφού ήταν συν-πλοιοκτήτης
Επειδή το σκάφος εκτελεί προγραμματισμένα δρομολόγια τα οποία επιδοτούνται και με χρήματα του έλληνα φορολογούμενου πολίτη δεν θα έπρεπε το κράτος να μας πει τι συμβαίνει;τι διαπίστωσε;άλλωστε αυτές τις ημέρες έχουμε και την προανακριτική επιτροπή με τα όσα έχουν συμβεί με τις άγονες γραμμές επί Παυλίδη,δεν μας λένε λοιπόν τι συμβαίνει με όλα αυτά;
......και πλοιοκτήτης σκάφους -μαζί με άλλους ο κ.Νίκος Κατρακάζος, και πρώην πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σάμου, και νυν νομαρχιακός Σύμβουλος, και υποψήφιος βουλευτής της νέας δημοκρατίας και από όσο τουλάχιστον μας πληροφορούν τα παπαγαλάκια λοξοκοιτάζει και προς την δημαρχιακή καρέκλα.
Η θέση του δεσπότη απ ότι πληροφορούμαστε παραμένει κενή μήπως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φωτογραφία του ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ στο λιμάνι της Σάμου που φορτώνει-εκφορτώνει σωστικές λέμβους
Προχθές κάναμε ανάρτηση του παρακάτω εγγράφου που αφορούσε το πλοίο ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ.
Το έγγραφο αφορούσε έλεγχο του τοπικού κλιμακίου επιθεώρησης .Είχαμε θέσει αρκετά ερωτήματα για την ασφάλεια του πλοίου επειδή το σκάφος κατόπιν υποδείξεως του τοπικού κλιμακίου επιθεώρησης έδεσε για δυο μέρες.Κανείς δεν απάντησε αλλά ούτε και η εταιρεία δικαιολόγησε με κάποιο δελτίο τύπου τι έχει συμβεί.
Οι πληροφορίες που έχουμε σήμερα ,λένε ότι μετά από τον έλεγχο που έγινε διαπιστώθηκαν πολλές παρατηρήσεις περίπου 40 τον αριθμό .Στο σκάφος εδόθη πάντα κατά τις πληροφορίες πάντα μας προσωρινός απόπλους και ακούγεται ότι κάποιοι τα έχουν πάρει στο κρανίο με όσα διαπιστώθηκαν.Οι καιροί είναι δύσκολοι και ο καθένας καλά κάνει φυλάγεται.
Το σκάφος ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ έλαβε προσωρινό απόπλου μέχρι να δουν οι αρμόδιοι τι θα γίνει με τις υπόλοιπες παρατηρήσεις ,γύρω στις 30 περίπου.Ετσι περιμένουμε και εμείς να μάθουμε ποιες τέλος πάντων ήταν αυτές οι παρατηρήσεις,ποιες αποκαταστάθηκαν και ποιες όχι και ποιες είναι σε εκκρεμότητα .Αν πράγματι ισχύουν οι πληροφορίες μας αναμένεται νέα ακινησία του πλοίου σύντομα ;
Και για να μην ξεχνάμε προχθές το εθνικό συμβούλιο ραδιοτηλεόρασης ακύρωσε τη μεταβίβαση των μετοχών του κ.Κατρακάζου που είχε στη σαμιακή τηλεόραση με άλλο επιχειρηματία και επέβαλε πρόστιμο 30.000 ευρώ στη σαμιακή τηλεόραση.
Τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με την εποχή του βασικού μετόχου,όπου για να πάρει μέρος κανείς στις άγονες επιδοτούμενες γραμμές έπρεπε να μην κατέχει υψηλό ποσοστό σε μέσο μαζικής ενημέρωσης; Μήπως η μεταβίβαση του 16% έγινε ακριβώς για αυτό τον σκοπό να φανεί δηλαδή εικονικά ότι μειώθηκε το ποσοστό του κ.Κατρακάζου και από το 20 να πέσει στο 4; για να μπορούμε να πάρουμε μέρος στο διαγωνισμό για την άγονη επιδοτούμενη γραμμή;