20 Φεβρουαρίου 2009

Με εντολή του κ,Χρήστου Σαπουνά προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Σάμου δεν δίνονται δημόσια έγγραφα

Πριν από λίγο επισκέφτηκα το Λιμενικό Ταμείο Σάμου για να λάβω απάντηση σε αίτημα που είχε κατατεθεί εδώ και καιρό και δεν είχε απαντηθεί.
Το αίτημα ήταν να μου δοθεί αντίγραφο της πράξης της Λιμενικής Επιτροπής που αφορούσε την απόφαση της για μεταφορά μέρους των χρημάτων της από τη Τράπεζα Ελλάδος στη Τράπεζα της Πειραιώς στη Σάμο.
Στο θέμα παρενέβη και ο Συνήγορος του Πολίτη και ζήτησε και αυτός με τη σειρά του να ικανοποιηθεί το αίτημα μου.
Πριν από λίγες ημέρες μου εδόθη μια απάντηση από το Λιμενικό Ταμείο που μου ανέφερε μόνο τον αριθμό της απόφασης(24/2008) που ζητούσα και όχι το περιεχόμενο της απόφασης .

Σήμερα σε επίσκεψη μου στο Λιμενικό Ταμείο Σάμου μου εδόθη η απάντηση ότι έλαβαν εντολή από τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου κ.Χρήστο Σαπουνά να δει πρώτα εκείνος το θέμα και μετά να δοθεί η απάντηση.
Επειδή γνωρίζουμε ότι ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σάμου ,κομματικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, ξέρει πως αργά η γρήγορα τα στοιχεία θα μας δοθούν ,τον καλούμε ,να δώσει απάντηση στην αίτηση και να δώσει στη δημοσιότητα τα στοιχεία.

Του ευχηθήκαμε καλή επιτυχία αλλά μάλλον στραβά αρχίζουμε και αυτό θα πρέπει να διορθωθεί τώρα .Το σεμνά και ταπεινά του Καραμανλή θα πρέπει για τα στελέχη του να γίνει πράξη ,αρκετά μέχρι τώρα όλη αυτή η κοροϊδία και η συγκάλυψη.