29 Οκτωβρίου 2008

Κουρούσης: "Δεν υπάρχουν άγονες γραμμές, μόνον άγονοι... διαγωνισμοί"

Συνάντηση με τον Γενικό γραμματέα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής καθώς και με τον ειδικό γραμματέα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων είχε ο δήμαρχος Καρπάθου Μιχάλης Ιωαννίδης. Για το θέμα των ακτοπλοϊκών συνδέσεων ο κ. Ιωαννίδης έλαβε μεταξύ άλλων την διαβεβαίωση ότι θα προχωρήσει ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές με 4 προσεγγίσεις στην Κάρπαθο, από και προς Πειραιά, οι δύο μέσω Κυκλάδων και άλλες δύο μέσω Ηρακλείου Κρήτης.

Ο δήμαρχος Καρπάθου έθεσε την πρόταση προσέγγισης από και προς τον Πειραιά μέσω Σητείας Κρήτης ενώ θα εξεταστεί επίσης το αίτημα του για επαναδρομολόγηση του blue star ferries κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Σχετικά με την κατασκευή συμπληρωματικών έργων αρδευτικού και υδρευτικού δικτύου και του ταχυδιυληστηρίου, απαραίτητα για την ωφελιμότητα και λειτουργικότητας του φράγματος, ο δήμαρχος πήρε την διαβεβαίωση για εκπόνηση της μελέτης και ένταξη του έργου στο 4ο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης. Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΡΟΥΣΗΣ

Την ίδια ώρα, το ενδιαφέρον της πολιτείας ώστε να καλυφθούν οι ακτοπλοϊκές γραμμές κατά τη νέα δρομολογιακή περίοδο, εξέφρασε με δηλώσεις του στον SKY ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Ναυτιλίας, Χρήστος Κουρούσης. Ο κ. Κουρούσης, επιβεβαίωσε τις πληροφορίες ότι εφόσον εκπνέει η προθεσμία για την κάλυψη των άγονων γραμμών στις 31 Οκωβρίου, «το υπουργείο θα προχωρήσει αναγκαστικά σε απ’ ευθείας αναθέσεις και σε παρατάσεις, όπου χρειάζεται και όπου ο νόμος το επιτρέπει». Είπε ακόμη, «τα πιο ταλαιπωρημένα νησιά από ακτοπλοϊκής άποψης είναι της Κάσου και της Καρπάθου» διαβεβαιώνοντας ότι κανένα νησί δεν θα μείνει ακάλυπτο τον χειμώνα. «Δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε τους σχεδιασμούς των ακτοπλοϊκών εταιρειών όπως εκείνες τις θέλουν» τόνισε ο κ. Κουρούσης.

"Δεν υπάρχουν άγονες γραμμές, μόνον άγονοι... διαγωνισμοί" όπως είπε.

Ερωτηθείς τέλος για την πρόταση του Δημάρχου της Τήλου Τάσου Αλιφέρη, σχετικά με το μεταφορικό ισοδύναμο, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ναυτιλίας ξεκαθάρισε πως «ο επιβάτης θα πληρώσει φέτος για τις άγονες γραμμές 18 εκατομμύρια ευρώ και με τις κρατικές επιδοτήσεις το ποσόν θα ανέλθει στα 95 εκατομμύρια. Για να υλοποιηθεί το μεταφορικό ισοδύναμο που ζητεί ο κ. Αλιφέρης θα πρέπει να τετραπλασιαστούν οι πόροι, πράγμα που είναι πρακτικώς, αδύνατο» όπως τόνισε χαρακτηριστικά.
πηγή sky