Οι προκλητικές δηλώσεις του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Ακτοοπλόων Εφοπλιστών κ.Βεντούρη θα πέσουν στο κενό…
Οι προκλητικές δηλώσεις του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Ακτοπλόων Εφοπλιστών κ. Βεντούρη ότι «θα δέσουμε τα πλοία» αποτελούν για τους κατοίκους των νησιών του Αιγαίου ενέργεια που δείχνει ότι το εφοπλιστικό κεφάλαιο μοναδικό του στόχο έχει το αυγάτισμα των κερδών του σε βάρος της ζωής των πολιτών.
Ο κ.Βεντούρης και οι ακτοοπλόοι εφοπλιστές με τα «σαπάκια» πλοία τους, εκμεταλλεύονται το στρατηγικής σημασίας χώρο του Αιγαίου με την ανοχή των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που υλοποιούν την ντερεκτίβα της ΕΕ 3575/01.
Η πρόκληση της Ένωσης Ελλήνων Ακτοοπλόων μπορεί να βρει συμπαραστάτες μόνο στα Τσιράκια των εφοπλιστών που απαρτίζουν την Πανελλήνια Ναυτεργατική Ομοσπονδία.
Η Ένωση των Ελλήνων Ακτοπλόων Εφοπλιστών μπορεί να απειλεί και να εκβιάζει αφού γνωρίζει ότι ο υπάλληλος της υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ.Βουλγαράκης θα ικανοποιήσει τα αιτήματα της…
Τα χρήματα και του Χιώτη Ναυτεργάτη και των οικογενειών τους προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο έγιναν δώρα για τις ευνοϊκές ρυθμίσεις των χρεών 7 πλοίων των εταιρειών του Απ. Βεντούρη και τριών του Γερ. Αγούδημου, που συνολικά ξεπερνούν τα 1.500.000 ευρώ! Ενώ, πριν δύο συνεδριάσεις, ενέκρινε ανάλογες ρυθμίσεις για 11 πλοία του εφοπλιστή Μανούση.
Πιο συγκεκριμένα η πλειοψηφία της διοίκησης του ΝΑΤ, παρά τις καταγγελίες του εκπροσώπου της ΠΕΜΕΝ, αποφάσισε να εγκρίνει την ανανέωση των ναυτολογίων 4 πλοίων της ΝΕΛ και 3 της ΣΙ ΛΙΝΚ, εταιρείες του Απ. Βεντούρη, των οποίων τα χρέη ανέρχονται σε 1.151.000 ευρώ!
Ανάμεσα στα πλοία αυτά που τους δίνεται ελευθεροπλοΐα είναι και το «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ», το οποίο έχει κριθεί αναξιόπλοο! Επιπλέον, σήμερα εκδικάζονται τα ασφαλιστικά μέτρα που έχουν καταθέσει οι εργαζόμενοι, για να πάρουν τα δεδουλευμένα τους.
Επιπλέον, την ίδια ώρα που ο Βεντούρης ως εκπρόσωπος των ακτοπλόων απαιτεί την κατάργηση των τελών υπέρ τρίτων από τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, η ΝΕΛ μέχρι το 2007 όφειλε στο Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων (ΚΑΕΟ) του ΝΑΤ (Κεφάλαιο που τροφοδοτείται από τα τέλη υπέρ τρίτων) πάνω από 7 εκατ. ευρώ!
Μάλιστα, ο ίδιος κέρδισε στο δικαστήριο ασφαλιστικά μέτρα για τη μη είσπραξη από το ΝΑΤ αυτού του ποσού, ενώ εκκρεμεί δικαστική έρευνα σε βάρος της διοίκησης του ΝΑΤ με κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος, επειδή δε διεκδικεί τα χρήματα του ΚΑΕΟ από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες!
Σχετικά με τον Αγούδημο, η πλειοψηφία της διοίκησης του ΝΑΤ, του ανανέωσε τα ναυτολόγια τριών πλοίων του των οποίων τα χρέη προς το Ταμείο ανέρχονται σε 361.000 ευρώ. Οσον αφορά τον Μανούση ο διακανονισμός των 11 πλοίων είναι για 12 μήνες, ενώ ο ίδιος «ζητάει και το βόδι», αξιώνοντας να ισχύσει... αναδρομικά ο 3569/2007 που προβλέπει τέτοιου είδους διακανονισμούς, για το πλοίο του «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ»!
Όλα αυτά που συνέβησαν στο ΝΑΤ αποδεικνύουν περίτρανα την αναγκαιότητα ότι οι ναυτεργάτες βρίσκονται σε διαρκή σύγκρουση με το εφοπλιστικό κεφάλαιο το οποίο απαιτεί να τους πάρει και τα ψίχουλα που πετάει απ’το τραπέζι του…
Το ΚΚΕ καλεί του Χιώτες ναυτεργάτες και τις οικογένειες τους αλλά, και τους εργαζόμενους του νησιού να βγάλουν τα απαραίτητα συμπεράσματα για το ποιος κυβερνά αυτό το τόπο και να αγωνιστούν για την αλλαγή των πολιτικών συσχετισμών υπερ των συμφερόντων τους αναδεικνύοντας το ΚΚΕ πιο μαχητικό πιο δυνατό.
Το ΚΚΕ καλεί το λαό να καταδικάσει τα κόμματα του ευρωμονόδρομου(ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΟΣ) που με την υπογραφή τους το 1992 τους στη συνθήκη του Μααστριχ καταδίκασαν το λαό και τη χώρα στα δεινά που περνάει σήμερα.