<< πολιτική γελοιογραφία>>
Στις 26 Μαρτίου 2025 το Δημοτικό Συμβούλιο Ανατολικής Σάμου έλαβε ομόφωνα απόφαση σχετικά με το ζήτημα των αιολικών εγκαταστάσεων στο νησί μας.
Στις 26 Μαρτίου 2025 το Δημοτικό Συμβούλιο Ανατολικής Σάμου έλαβε ομόφωνα απόφαση σχετικά με το ζήτημα των αιολικών εγκαταστάσεων στο νησί μας.
Η απόφαση αυτή προέβλεπε δύο συγκεκριμένες ενέργειες:
• Τη συνάντηση του Δημάρχου με τον αρμόδιο Υπουργό για την επίσημη παρουσίαση των θέσεων και των ανησυχιών της τοπικής κοινωνίας.
• Τη συγκρότηση διαπαραταξιακής επιτροπής, με τη συμμετοχή ειδικών επιστημόνων, ώστε να εξεταστούν με επιστημονική τεκμηρίωση οι πιθανές περιβαλλοντικές, κοινωνικές και αναπτυξιακές επιπτώσεις από την εγκατάσταση ανεμογεννητριών στη Σάμο.
Περισσότερο από έναν χρόνο μετά, δεν έχει υπάρξει δημόσια ενημέρωση για την πραγματοποίηση της συνάντησης με το αρμόδιο Υπουργείο, ούτε έχει συγκροτηθεί η διαπαραταξιακή επιτροπή που αποφασίστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Καλούμε τον Δήμαρχο Ανατολικής Σάμου, Πάρη Παπαγεωργίου, να ενημερώσει δημόσια τους πολίτες:
Υλοποιήθηκε η συνάντηση με το Υπουργείο;
• Αν ναι, ποια ήταν τα αποτελέσματά της;
• Γιατί δεν συγκροτήθηκε η διαπαραταξιακή επιτροπή;
Ο σεβασμός στις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου δεν εξαντλείται στην ομόφωνη ψήφισή τους. Κρίνεται πρωτίστως από την εφαρμογή τους.
Η Σάμος δικαιούται ενημέρωση, διαφάνεια και ουσιαστική εκπροσώπηση σε ένα ζήτημα που επηρεάζει το περιβάλλον, την ανάπτυξη και το μέλλον του τόπου μας.
