13 Φεβρουαρίου 2023

Την υποψηφιότητά του με το συνδυασμό του Κωνσταντίνου Μουτζούρη ανακοίνωσε ο Ελισσαίος Μαυρατζώτης

 Με ανοιχτή επιστολή ο κ. Ελισσαίος Μαυρατζώτης εξηγεί τους λόγους της υποψηφιότητάς του στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του 2023 και συγκεκριμένα με το περιφερειακό συνδυασμό «Άλμα Ανάπτυξης στο Βόρειο Αιγαίο» με επικεφαλής τον Κώστα Μουτζούρη.

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, 
Με την παρούσα επιστολή μου θέλω να επικοινωνήσω δημοσίως την ευγνωμοσύνη μου για όλη αυτή την στήριξη που εδώ και χρόνια λαμβάνω από εσάς σε κάθε εκλογική διαδικασία στην οποία συμμετέχω. 
Αυτή την χρονιά έπειτα από μια σειρά συμμετοχής μου σε ψηφοδέλτια του Ά βαθμού τοπικής αυτοδιοίκησης έλαβα την απόφαση να συμμετάσχω σε ένα ψηφοδέλτιο που αφορά τον δεύτερο βαθμό της τοπικής αυτοδιοίκησης και πιο συγκεκριμένα αποδέχτηκα την πρόταση του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου κ. Κώστα Μουτζούρη να πλαισιώσω με την  υποψηφιότητά μου το ψηφοδέλτιό του. 

Ως πρόσωπο το οποίο ασχολείται με τα κοινά εδώ και πολλά χρόνια ήμουν είμαι και θα είμαι πάντα υπέρ της συνεργασίας μεταξύ ανθρώπων που έχουν αποδείξει ότι μπορούν με επιτυχία να αντεπεξέλθουν στα καθήκοντα τα οποία αναλαμβάνουν. Ο κ. Μουτζούρης έδωσε με επιτυχία τις εξετάσεις του στην αυτοδιοίκηση καταφέρνοντας να ανεβάσει την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου στον πίνακα της απορροφητικότητας του ΕΣΠΑ στην 5η θέση, κάτι που μέχρι σήμερα δεν είχε συμβεί ποτέ. 
Πάντα με συνέπεια στα πολιτικά μου πιστεύω, αλλά και με μεγάλο σεβασμό σε κάθε άλλη ιδεολογική πεποίθηση που εμπερικλύεται στις αξίες της  δημοκρατίας λαμβάνω ξανά το θάρρος να σας ζητήσω για ακόμα μια φορά την στήριξή σας που τόσο απλόχερα μου έχετε χαρίσει όλα αυτά τα χρόνια. 
Είμαι εδώ για την καθεμία και τον καθένα που επιθυμεί μέσω τον προτάσεών του να εκφράσει την αγάπη του για τον τόπο και προτίθεμαι να αποτελέσω το δικό σας μέσο για να εισακουστεί η άποψή σας στα θεσμικά όργανα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου. 
Μακριά από σκοταδισμούς, κόντρες και ίντριγκες του παρελθόντος σας καλώ σε ένα ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο να ενώσουμε τις δυνάμεις μας προκειμένου η εκπροσώπηση της Σάμου να γίνει ακόμα πιο δυνατή με επικεφαλής έναν επιστήμονα τεχνοκράτη που απέδειξε πως σέβεται και εκτιμά την γνώμη των τοπικών κοινωνιών χωρίς να δρα ποτέ στο παρασκήνιο.

Με την συμμετοχή  λοιπόν και άλλων αξιόλογων προσώπων στο ψηφοδέλτιο του κ. Μουτζούρη είμαι σίγουρος οτι  η ομαδική προσπάθειά μας θα έχει εκείνα τα αποτελέσματα που επιθυμούμε για την πρόοδο και την εξέλιξη του νησιού μας.

Σας ευχαριστώ.
Με τιμή 
Ελισσαίος Μαυρατζώτης