Η συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις αποτελεί το πλέον… αναποτελεσματικό εργαλείο για την προβολή ενός προορισμού καθώς «είναι ένας κλασικός τρόπος για να πετάμε χρήματα από το παράθυρο»
Είναι δυστύχημα ότι στην Ελλάδα πολλοί τοπικοί άρχοντες αντιλαμβάνονται την τουριστική προβολή ως συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις
Οι τουριστικές εκθέσεις ήταν ένα αποτελεσματικό εργαλείο πριν από αρκετές δεκαετίες. Πλέον οι τουρίστες δεν πηγαίνουν στις εκθέσεις για να αποφασίσουν πού θα πάνε
Στην Ελλάδα έχουμε μια μακρά παράδοση στο να ξοδεύουμε αρκετά σημαντικά κονδύλια για τουριστική προβολή, αλλά δυστυχώς με αναποτελεσματικό τρόπο
Εάν δούμε την εμπειρία από τη δουλειά που έχει γίνει σε επίπεδο Περιφερειών, Νομαρχιών και Δήμων τα τελευταία χρόνια, σημαντικά κονδύλια έχουν διατεθεί με πολύ αναποτελεσματικό τρόπο.