13 Ιουλίου 2022

Απολογία σε λάθος άνθρωπο



 Αγαπητέ κε Ioannis Negris παρόλο που σας κάλεσα την ώρα της εκπομπής σας, για να σας απαντήσω σχετικά με τα όσα είπατε στη ραδιοφωνική σας εκπομπή με ενημερώσατε ότι αλλάξατε θέμα και θα με καλέσετε στη συνέχεια της εκπομπής σας. Δυστυχώς, ούτε αυτό έγινε. Οπότε αναγκάζομαι να σας απαντήσω από εδώ. Είπατε ότι δώσαμε εντολή να έρθουν και υπηρεσιακοί του Δήμου για να φαίνονται πολλοί όσοι συγκεντρώθηκαν στη πλατεία. Σας ενημερώνω ότι η Δ/ντρια Τεχνικών Υπηρεσιών αλλά και εγώ υποδεχθήκαμε τον κο Τσίπρα αρχικά στο Δημοτικό Σχολείο Βαθέος όπου τον ενημερώσαμε ΕΠΙΤΟΠΟΥ για τις χρηματοδοτήσεις που έχει λάβει ο Δήμος, για τις χρηματοδοτήσεις που αναμένουμε αλλά και για την πορεία των τεχνικών μελετών του Δημοτικού Σχολείου αλλά και του κτιρίου της Κοινότητας. Είπατε ότι θα μπορούσαμε να τον ενημερώσουμε στο Δημαρχείο. Εκεί λοιπόν έγινε η ενημέρωση για θέματα λοιπά που αντιμετωπίζει το νησί μας γενικότερα. Είπατε επίσης ότι δεν είχα καμία δουλειά να παρευρεθώ στην πλατεία όταν ήλθε ο κος Τσίπρας. Σας ενημερώνω ότι ο λόγος που παρευρέθηκα στην πλατεία είναι για τυχόν επιπλέον ενημέρωση που θα χρειαζόταν να δοθεί στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ. Όταν διαπίστωσα ότι δε χρειαζόταν πλέον να ενημερωθεί  για κάτι περαιτέρω αποχώρησα από τον χώρο και δεν ακολούθησα τη «βόλτα» στον εμπορικό δρόμο και συγκεκριμένα πήγα στην επιχείρησή μου και μετά στο Δήμο. Είπατε ότι αυτά είναι πολιτικά λάθη! Κάτι το οποίο ομολογουμένως δεν το κατάλαβα. Πολιτικό λάθος είναι να ενημερώσω ως αντιδήμαρχος οικονομικών; Πολιτικό λάθος ως προς τι; Υπάρχει κάποιο εγχειρίδιο καλού κομματικού στελέχους που να δίνει «γραμμή» ένας αντιδήμαρχος που ανήκει σε έναν κομματικό χώρο , τι πρέπει να κάνει και τι όχι; Άλλωστε για να είμαι ειλικρινής δεν με αφορούν οι παλαιοκομματικές πρακτικές και δεν χρειάζεται σε κανέναν να αποδείξω ότι ανήκω στη Νέα Δημοκρατία. Επιτρέψτε μου δε να σας ενημερώσω ότι κεντρικά το κόμμα είναι αρκετά φιλελεύθερο όσον αφορά τους ικανούς ανθρώπους, καταρρίπτοντας έτσι παλιές τακτικές !!!! Πραγματικά δεν νομίζω ότι νοιάζει και κανέναν αυτό όλο το θέμα που έχετε δημιουργήσει διότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο καθένας μας στην καθημερινότητά του είναι πολύ πιο δύσκολα και πολύ πιο σπουδαία! Τέλος, σας ενημερώνω ότι δεν δέχτηκα κανένα τηλέφωνο να με «κατσαδιάσουν» ούτε από κεντρικά αλλά ούτε από την ΔΕΕΠ, οπότε εσείς δεν καταλαβαίνω πραγματικά, ως τι θιχτήκατε τόσο;;;

Κλείνοντας, να σας πω ότι από την αρχή της θητείας μου και από τη στιγμή που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά, δεν είχα κανένα «βαρίδι» και λειτουργώ με τη δική μου λογική και το δικό μου σκεπτικό θεωρώντας ότι έχω τη νοημοσύνη να καταλάβω τι είναι καλό και τι είναι κακό. Οπότε, δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα και σε κανέναν! Στη διάθεση και τη δική σας αλλά και του καθενός να αναλύσω περαιτέρω οτιδήποτε δεν έγινε κατανοητό.

Συγγνώμη, για το μακροσκελές της ανάρτησης (αν και δε μου αρέσει αυτός ο τρόπος επικοινωνίας και επίλυσης διαφορών) αλλά έπρεπε να τα γράψω αυτά που με ρωτήσατε μέσω της εκπομπής σας, τα οποία δεν μου δώσατε την ευκαιρία να απαντήσω και θεωρώ ότι δεν ήταν ρητορικά τα ερωτήματα.  

Με εκτίμηση

Διονυσίου Γιώργος

Αντιδήμαρχος Αν. Σάμου