2 Απριλίου 2020

UNWTO: Προτάσεις για την αντιμετώπιση του αντίκτυπου του Κορωνοϊού στον Τουρισμό


Σε σημερινή ανακοίνωσή του ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) δημοσιοποιεί μια σειρά από προτάσεις που θα επιφέρουν την ανάκαμψη του Τουρισμού και θα τον κάνουν πιο δυνατό από ποτέ.



Οι προτάσεις αυτές αποτελούν την πρώτη ανακοίνωση της Επιτροπής Παγκόσμιας Κρίσης του Τουρισμού, η οποία συστάθηκε από το UNWTO σε συνεργασία με υψηλού επιπέδου εκπροσώπους του κλάδου και μέλη από τις υπόλοιπες υπηρεσίες του ΟΗΕ.

Ο Γενικός Γραμματέας του UNWTO, Zurab Pololikashvili, αναφέρει:

«Οι προτάσεις μας  δίνουν στις χώρες μια λίστα με πιθανά μέτρα, έτσι ώστε να ενισχυθεί η διάσωση των θέσεων εργασίας και των επιχειρήσεων στον Τουρισμό. Οι κύριες προτεραιότητες πρέπει να είναι η αντιμετώπιση της ανεργίας, των προβλημάτων ρευστότητας και η προετοιμασία για την ανάκαμψη.

Δε γνωρίζουμε ακόμα τον αντίκτυπο του Κορωνοϊού στον κλάδο μας. Ωστόσο, πρέπει να τον υποστηρίξουμε, ώστε να επιστρέψει ισχυρότερος και πιο βιώσιμος από ποτέ άλλοτε. Τα σχέδια για την ανάκαμψη και τα προγράμματα για τον τουρισμό θα μεταφραστούν σε θέσεις εργασίας και οικονομική ανάπτυξη».

Η λίστα με τα μέτρα που ακολουθούν θα ανανεώνεται συνεχώς καθώς θα αλλάζει το πεδίο της κρίσης:

Διαχείριση της κρίσης και αντιμετώπιση του Αντίκτυπου. Στόχος είναι η διατήρηση των θέσεων εργασίας, η υποστήριξη των αυτοαπασχολούμενων, η δισφάλιση της ρευστότητας, η προώθηση της ανάπτυξης ικανοτήτων, και η αναθεώρηση της φορολογίας, των χρεώσεων και των κανονισμών που αφορούν τον τουρισμό και τα ταξίδια.
Παροχή Κινήτρων και Επιτάχυνση της Ανάκαμψης. Ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί μέσω της παροχής οικονομικών κινήτρων, όπως η παροχή ευνοϊκών φορολογικών πολιτικών, η άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών μόλις το επιτρέψει η κατάσταση, η παροχή visa, και ενίσχυση της εμπιστοσύνης του καταναλωτικού κοινού
Η προετοιμασία για την επόμενη ημέρα. Απαιτείται να δοθεί έμφαση στην ικανότητα του Τουρισμού να ηγηθεί στην τοπική και εθνική ανάπτυξη. Οι προτάσεις καλούν όλες τις Κυβερνήσεις και των ιδιωτικό τομέα να δημιουργήσουν προγράμματα ετοιμότητας και να χρησιμοποιήσουν την ευκαιρία αυτή για προσαρμοστούν στη νέα μορφή της αγοράς.
ΠΗΓΗ money-tourism.gr