6 Σεπτεμβρίου 2019

ΤΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΑ; ΈΦΥΓΕ Ο ΕΝΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ;

Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε εκτός της  εξαργύρωσης προεκλογικών γραμματίων του τουρίστα δημάρχου θα συγκαλύψετε μήπως και τυχόν διοικητικές η οικονομικές ανωμαλίες ;





Τoυς ειδικούς συνεργάτες του πρώην Δημάρχου Σάμου Μ. Αγγελόπουλου διατηρεί στη θέση τους, ακέραια, ο νέος Δήμαρχος Γ. Στάντζος.

Μάλιστα σε μια περίπτωση η ειδική σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αφορά σε ορισμένου χρόνου (ΦΕΚ 252Γ/2015) η οποία με τις διαρκείς ανανεώσεις τείνει να γίνει τουλάχιστον αορίστου, τη στιγμή που οι συμβασιούχοι υπάλληλοι στην καθαριότητα χρειάστηκε να τρέξουν στα δικαστήρια για να βρουν το δίκιο τους.

Ωστόσο η συγκεκριμένη σύμβαση ανανεώθηκε και στις 17/5/2019 από τον υπηρεσιακό Δήμαρχο, Σεβαστάκη.    

Και μπορεί το πρόσωπο αυτό να αξίζει και τη θέση και τα χρήμα, όμως ο τρόπος διατήρησης στο ακέραιο αυτής της εργασιακής σχέσεως του ορισμένου χρόνου, από τον πρώην, τον ενδιάμεσο και νυν Δήμαρχο δημιουργεί αν μη τι άλλο την αίσθηση  της επιλεκτικής διοίκησης.

Είναι σίγουρο ότι εκεί έξω, γύρω μας, δίπλα μας υπάρχουν πολλοί άλλοι ενδιαφερόμενοι, μακροχρόνια άνεργοι πλην όμως με την ίδια ή και υψηλότερου επιπέδου κατάρτιση και εργασιακή εμπειρία οι οποίοι θα μπορούσαν, εάν κάποιος από τους προαναφερόμενους Δημάρχους τους έδινε την  ευκαιρία να χτυπήσουν, όπως λέμε, τη θέση. Όμως αυτή η επιλογή θα μπορούσε να υφίσταται στην επόμενη ζωή.

Σημειώνεται ότι η «««επανα-πρόσληψη»»» αφορά στην Πρόεδρο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης Ανατολικής Σάμου της Νέας Δημοκρατίας. 

Εντολές; Πιθανόν, εκ της συμπράξεως διότι η συγκεκριμένη θέση απαιτεί προσήλωση και εχεμύθεια, οπότε οι επιλογές ήταν ανέκαθεν απολύτως προσωπικές. Ίσως όμως, αφού όλα έχουν το τίμημά τους, να 'ναι ευκαιρία να μάθουμε όσα ήξερε ο πρώην και δεν τα έλεγε.   

Σημειώνεται ότι και ο Γ.Γραμματέας του Δήμου παραμένει το ίδιο πρόσωπο, κι απ' ότι φαίνεται προβλέπεται να αλλάξει μόνο όταν συνταξιοδοτηθεί!

Μεταξύ μας, Δήμαρχε έχεις έμπιστους και ικανούς συνεργάτες που να ξέρουν τη δουλειά, ή θα το πας με το "κάνε ότι κάνω, κι όπως το έκανα";