Συνεδριάζει αυτή την στιγμή το Επιμελητήριο της Σάμου για το μεγάλο θέμα του προσφυγικού ,γίνονται αρκετές εισηγήσεις για την στάση που πρέπει να κρατήσει το νησί και ως συνήθως ο δήμαρχος αυτός της πόλης απουσιάζει ...τι να πει κανείς οι πρωτοχρονιάτικες πίτες τον μαραίνουν και τα παχιά τα λόγια