10 Ιανουαρίου 2019

Έκοψε την πίτα για το 2019 το Εθελοντικό Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Άνω Βαθέως (φωτο)


Την πρωτοχρονιάτικη πίτα για το 2019 έκοψε το Εθελοντικό Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Άνω Βαθέως 

Ακολούθησε ανταλλαγή ευχών μεταξύ των παρευρισκομένων για το νέο έτος και χαιρετισμούς από τους Αντιπεριφερειάρχη Σάμου κ.Νίκου Κατρακάζου  και του Διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σάμου κ.Δημοσθένη Ραγκαβά 

 Ο Αντιπεριφερειάρχης ευχαρίστησε τους εθελοντές πυροσβέστες  για την προσφορά τους στην προστασία των δασών της Σάμου και όχι μόνο 

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα  ευλόγησε ο αιδεσιμότατος πατέρας Δημήτριος Ρηγάκης , ξεχωριστή σημασία είχε η παρουσία του Δημάρχου κ.Φίλιππα Πετρούσκα όπου επί των δικών του ημερών  κατασκευάσθηκε το οίκημα που στεγάζει τους  εθελοντές και έγινε και η παραλαβή του πρώτου πυροσβεστικού οχήματος Χρόνια Πολλά σε όλους