13 Δεκεμβρίου 2018

Επιθετικοί συνοδοί και μετανάστες απειλούν με σουγιά γιατρούς ακόμα 7 νέα κρούσματα φυματίωσης στο Νοσοκομείο της Σάμου




Πληθαίνουν καθημερινά τα περιστατικά στο Νοσοκομείο της Σάμου με αποτέλεσμα γιατροί και νοσηλευτικό να μην μπορούν να τα βγάλουν πέρα

Γιατροί και νοσηλευτές κινδυνεύουν καθημερινά από την βίαιη συμπεριφορά όχι μόνο των μεταναστών αλλά και από τους συνοδούς τους...ενδεικτικά αναφέρω επεισόδιο όπου εκλήθη και η αστυνομία όταν συνοδός και μετανάστης  οι οποίοι κρατούσαν σουγιά έγιναν επιθετικοί και βίαιοι  όταν οι γιατροί τους ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να επανέλθουν το πρωί για εξετάσεις 


Η μοναδική γιατρός που κάνει ακτινοδιαγνώσεις βρίσκεται στα όρια κατάρρευσης... η δουλειά που κάνει .....αξονικές υπερήχους ,μαστογραφίες .... σε άλλες εποχές αυτό θα χρειαζόταν 4 απασχολούμενους γιατρούς...εφημερεύει κάθε μέρα και ούτε στο σπίτι της δεν μπορεί να πάει

Το νοσηλευτικό προσωπικό στα όρια του και αυτό και η Συριζαία διοίκηση προσπαθεί με νύχια και με δόντια να μην φτάσουν όλα αυτά στην δημοσιότητα

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η δημοσιογράφος Σταματία Ράπτη αναφέρει σχετικά

Λοιπόν πάμε παρακάτω και με όλο το κόστος. Ανοίγω τον ασκό του Αιόλου όμως ποσώς με ενδιαφέρει. Στα όρια της η παιδίατρος του νοσοκομείου μας ,η οποία εξετάζει σοβαρά ακόμη και το ενδεχόμενο παραίτησης. Αυτό σημαίνει αυτόματα και το κλείσιμο της παιδιατρικής κλινικής ,αλλά και του τμήματος τοκετών.

 Η διοίκηση έχει κάνει τα δέοντα αλλά εκείνο το οποίο δεν γνωρίζετε είναι ότι οι απαραίτητες ενέργειες και τα έγγραφα έχουν φύγει από το Γενάρη και έκτοτε πάνε συνεχώς αλλά απάντηση δεν παίρνουμε. 

Αυτό ανάγκασε σε παραίτηση τον ένα εκ των δυο γιατρών αφού κορώνα γράμματα έπαιζε και την σταδιοδρομία του, αλλά και την υγεία του. Κύριε Πολάκη μου τα σάπια μέσα ενημέρωσης σας φταίνε;. Και πάμε παρακάτω .

 Η παιδίατρος δεν ανήκει στο δυναμικό του νοσοκομείου μας, αλλά στο ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ κι έχει μετακινηθεί. Πρέπει δηλαδή να είναι εκεί και να εξετάζει τα παιδάκια που αντιμετωπίζουν προβλήματα. Μπορεί να είναι εκεί; Φυσικά όχι Τι κάνουν τα παιδάκια; Ποιος νοιάζεται; Και μια παιδίατρος μπορεί να κάνει εφημερίες 30 μέρες το μήνα; Όταν δεν είναι εκεί ποιος εξετάζει τα παιδάκια και μάλιστα τα σοβαρά περιστατικά από όλη την Σάμο την Ικαρία τους Φούρνους άλλα και τα παιδιά των μεταναστών; Ποιος νοιάζεται; 

Κύριε Πολάκη ακούτε; Μη δίνετε σημασία ακόμη ένα σάπιο μέσο σας θέτει προ των ευθυνών σας . Ανερυθρίαστα λοιπόν βγείτε και απολογηθείτε στο λαό της Σάμου.

Και συνεχίζει με τα νέα 7 περιστατικά φυματίωσης

Για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις, περί κινδύνου της δημόσιας υγείας, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι από τον φετινό Μάιο, όπου παρουσιάστηκαν τα πρώτα κρούσματα στη Σάμο, έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα και τα όσα προβλέπονται από το ΚΕΕΛΠΝΟ (Κέντρο Ελέγχου & Πρόληψης Νοσημάτων), ενώ το Νοσοκομείο έχει εξοπλισθεί και με ειδικό μηχάνημα γι' αυτές τς περιπτώσεις. 



Να σημειωθεί ότι κατά διαστήματα παρουσιάστηκαν κρούσματα, όλους αυτούς τους μήνες, αλλά πάντα η αντιμετώπισή τους υπήρξε καθολική και με πλήρη επιτυχία. Λοιπόν φιλαράκια το ποιος δημιουργεί εντυπώσεις δεν το μάθατε ακόμη και είναι καιρός να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους. 
Παίρνετε όλα τα μέτρα; 
Σε ποιος ασθενείς δώσατε μάσκες να προστατευθούν η μήπως κατευθείαν οι μετανάστες πέρασαν στην απομόνωση δίχως να εξεταστούν και να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο;
 Γιατί οι γιατροί δεν φοράνε μάσκες και γάντια; 
Γιατί δεν ανακοινώνετε το παραμικρό για το έιτζ που πάσχουν αρκετοί και αρκετές που έρχονται στο νοσοκομείο; 
Γιατί δεν αναφέρατε το περιστατικό αφόδευσης κυρίας από την Αφρική μέσα σε θάλαμο ασθενών έξω από την τουαλέτα; 

Ακόμη και αν αντιμετωπίζονται τα περιστατικά, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έρχονται σε επαφή με ασθενείς , αφού όλοι περνάνε από τα εξωτερικά ιατρεία. Λοιπόν αυτά μόνο για αρχή. Δεν θα ενσπείρουμε τον πανικό, αλλά μη μιλάτε και για δημιουργία εντυπώσεων γιατί όλοι όσοι προσέρχονται στο νοσοκομείο πρέπει να τους δίνετε μάσκες να προστατεύονται.

Αν συμβεί το παραμικρό φέρετε ακεραία την ευθύνη και αφήστε την δημιουργία εντυπώσεων γιατί αυτός δεν είναι ο σκοπός μου. .Ο σκοπός μου είναι η προστασία του πολίτη και μόνο αυτή. Και αν δεν είχα βγάλει από την αρχή το θέμα της φυματίωσης μήπως είχατε σκοπό να μας ενημερώσετε ; Και πάλι λοιπόν δεν θα διστάσω να πω αυτά κι άλλα πολλά που έχουν τεθεί υπόψη μου. .