12 Δεκεμβρίου 2018

Στο νοσοκομείο Σάμου νοσηλεύονται επτά (7) μετανάστες με φυματίωση.



Και πάλι κοντά σας προκειμένου με σοβαρότητα να σας ενημερώσω για ένα θέμα που πρέπει να θίξουμε, καθώς επιβάλλεται να προστατευθούμε όλοι μας από την μια ,αλλά και να αναδείξουμε μια κατάσταση η οποία άρχισε να ξεφεύγει στο νησί μας.

Έτσι λοιπόν ασφαλείς πληροφορίες μέσα από το νοσοκομείο με με έκαναν και προκειμένου να τις επιβεβαιώσω, να επικοινωνήσω με τον διοικητή του νοσοκομείου μας κ. Λάζαρο Θεόφιλο, ο οποίος ευτυχώς πάντα τείνει πάντα ευήκοο ους και με ενημερώνει υπεύθυνα. Η είδηση επιβεβαιώθηκε και έτσι πρέπει να σας ενημερώσω ότι στο νοσοκομείο μας νοσηλεύονται επτά (7) . μετανάστες με φυματίωση.

Δυστυχώς τα μέτρα που λαμβάνονται κατά την γνώμη μου δεν είναι αυτά που επιτάσσει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και προκειμένου να προστατευθούν εργαζόμενοι και οι ασθενείς ,αλλά και ο κόσμος του νησιού μας. Κάποιοι λοιπόν ας αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν, διότι ακόμη κι αν οι άνθρωποι νοσηλεύονται στην απομόνωση πρέπει να προστατευθούν οι υπόλοιποι και φυσικά και όλοι εμείς. Σήμερα και πριν να είναι αργά..

Σταματία Ράπτη
Δημοσιογράφος