Το ραντεβού του δημάρχου με τον υπουργό μπορεί να κλείστηκε όμως ο Δικηγορικός Σύλλογος σύμφωνα με πληροφορίες δεν πάει στο ραντεβού και κανείς άλλος δεν πρέπει να πάει παρά μόνο μετά από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου ....όποιος πάει στο ραντεβού απλά νομιμοποιεί με την παρουσία του αποφάσεις που εδώ και καιρό έχουν έχουν παρθεί ,,,το παιχνίδι στημένο
