21 Μαΐου 2018

Διαβεβαιώσεις της Attica Group


-Θα διατηρήσουν τα πλοία «Νήσος Σάμος» και «Νήσος Ρόδος», στη γραμμή Μυτιλήνη – Χίο - Πειραιά για τα επόμενα 5 χρόνια, καθώς και τον αριθμό των 6 δρομολογίων όλους τους μήνες του έτους. -Ξεκινά για τη θερινή σεζόν ένα ακόμη δρομολόγιο στη γραμμή Μυτιλήνη – Χίο – Πειραιά κάθε Σάββατο, με το πλοίο «Νήσος Χίος». -Στην άγονη με την Καβάλα, θα παραμείνει το «Νήσος Μύκονος» που εκτελεί 2 δρομολόγια την εβδομάδα, ενώ τους θερινούς μήνες θα προστεθεί και ένα ακόμη με το πλοίο «Διαγόρας».

Σε καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί στην Αθήνα η δίωρη συνάντηση μεταξύ των στελεχών του Επιμελητηρίου Λέσβου και του ομίλου Attica Group, ιδιοκτήτρια εταιρεία των ακτοπλοϊκών «Blue Star Ferries» και «Hellenic Seaways».
Από την πλευρά των φορέων της Λέσβου συμμετείχαν ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Βαγγέλης Μυρσινιάς και ο πρόεδρος των Τουριστικών Πρακτόρων Παναγιώτης Χατζηκυριάκος. Την Attica Group εκπροσώπησαν ο Αντιπρόεδρος Μιχάλης Σακέλλης, ο Διευθύνοντας Σύμβουλος Σπύρος Πασχάλης, ο Επιτελικός Διευθυντής Εμπορικής Εκμετάλλευσης Διονύσης Θεοδωράτος και ο Διευθυντής Πωλήσεων Γραμμών Εσωτερικού Κώστας Λεμπέσης.

Οι Β. Μυρσινιάς και Π. Χατζηκυριάκος έθεσαν το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Λέσβου που γίνεται με τα πλοία της εταιρείας, ζητώντας την διατήρηση όσο το δυνατόν μεγαλύτερου αριθμού δρομολογίων όλο το χρόνο.

Σύμφωνα με τον Π. Χατζηκυριάκο, η συζήτηση ήταν εποικοδομητική και τα στελέχη της εταιρείας δεσμεύτηκαν να διατηρήσουν τα πλοία «Νήσος Σάμος» και «Νήσος Ρόδος», στη γραμμή Μυτιλήνη Χίο - Πειραιά για τα επόμενα 5 χρόνια, καθώς και τον αριθμό των 6 δρομολογίων όλους τους μήνες του έτους, παρά το γεγονός ότι η νομοθεσία τούς δίνει το δικαίωμα να μειώσουν για τρεις μήνες τα δρομολόγια. Ανακοίνωσαν δε, ότι τις επόμενες ημέρες ξεκινά για τη θερινή σεζόν ένα ακόμη δρομολόγιο στη γραμμή Μυτιλήνη Χίο Πειραιά, το οποίο θα εκτελείται υπό τη μορφή έκτακτου εμβόλιμου δρομολογίου κάθε Σάββατο από το πλοίο «Νήσος Χίος».

Επίσης, στην άγονη γραμμή που συνδέει τα νησιά μας με την Καβάλα, θα παραμείνει το «Νήσος Μύκονος» που εκτελεί 2 δρομολόγια την εβδομάδα, ενώ τους θερινούς μήνες θα προστεθεί και ένα ακόμη δρομολόγιο, το οποίο θα εκτελείται από το πλοίο «Διαγόρας».

Παράλληλα, τέθηκε το ζήτημα του πλοίου «Blue Star I» και της αντικατάστασής του από άλλα, παλαιότερης τεχνολογίας. Τα στελέχη της εταιρείας εξήγησαν ότι η χρήση του πλοίου αυτού, το οποίο είναι μεγάλο και σύγχρονης τεχνολογίας, στη γραμμή Μυτιλήνη Χίος Πειραιάς, δεν απέδωσε τα απαιτούμενα οικονομικά οφέλη στην εταιρεία, αντίθετα σημειώθηκε μεγάλη οικονομική ζημιά.

Συζητήθηκε και το θέμα της προσέλκυσης επισκεπτών και επιβατικού κοινού μέσω ελκυστικών πακέτων, όπως σχολικές εκδρομές, γκρουπ θρησκευτικού τουρισμού κ.α.
.dimokratis