4 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΕΝΟΣ " ΒΡΩΜΙΚΟΥ " ΔΗΜΟΥ ....



   Εγκρίθηκε ο νέος κανονισμός καθαριότητας του Δήμου μας και αποφασίστηκαν και τα ανάλογα πρόστιμα για τους αμελής πολίτες . Αλλά για τις αμέλειες του Δήμου δεν
είδαμε  αλήθεια που είναι τα πρόστιμα που πρέπει ο Δήμος να πληρώσει .....
.. για τις ΑΝΟΜΙΕΣ , ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ , ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ στους ΧΥΤΑ και την επιβάρυνση του περιβάλλοντος αλλά και της καθημερινότητας των πολιτών ;
.. για την ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ της καθαριότητας στους δημόσιους δρόμους και πεζοδρόμια ;
.. για την ΜΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ των κάδων που πολλοί εξ αυτών είναι για μεγάλα χρονικά διαστήματα εστίες μόλυνσης ;
.. για τον ΜΗ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ για πάρα πολύ μεγάλο διάστημα των απορριμάτων από τις αφίσες εκδηλώσεων , συλλόγων κτλ που παραμένουν .... να μας θυμίζουν τι έγινε πέρσι το καλοκαίρι !!!! 
.. για την ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ οποιασδήποτε υποδομής , πόσο μάλλον εκμετάλλευσης , ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ άσχετα αν επιβάλλει διαδικασίες από τους πολίτες ;

    Και για τόσες και τόσες περιπτώσεις που ο Δήμος αδυνατεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του απέναντι στους πολίτες άραγε ... πόσα πρέπει να πληρώσει ο Δήμος και σε ποιους τελικά ; ... Καλά θα ήταν λοιπόν πρώτα να αναλάβουν τις ευθύνες τους προς τους συμπολίτες και κυρίως προς το νησί και μετά να αποφασίσουν και για τα πρόστιμα που θα τρέξουν να επιβάλλουν στους πολίτες !!!!!!
Αναρτήθηκε από samiaki anaptiksi