Εδώ και καιρό βλέπουμε αναρτήσεις η ανακοινώσεις σε ότι αφορά το 3ο Νηπιαγωγείο Καρλοβάσου
Μια απόφαση του δημοτικού συμβουλίου έδωσε άδεια ...περί απλής άδειας διέλευσης μικρού αυτοκινήτου προκειμένου να τροφοδοτείται ξενοδοχειακό συγκρότημα της περιοχής ....και αυτή ξεσήκωσε αντιδράσεις που έφτασαν και στα ΜΜΕ
Ο Σύλλογος αναφέρει:
<<Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Καρλοβασίου εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σάμου να παραχωρήσει χώρο ιδιοκτησίας του εν λόγω Νηπιαγωγείου σε ιδιώτη, με στόχο τη διέλευση πεζών και οχημάτων για την εξυπηρέτηση παρακείμενης ξενοδοχειακής μονάδας, ιδιοκτησίας του ιδίου>>
Μπήκαμε στον κόπο να ρωτήσουμε ....να μάθουμε αν υπάρχει σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Καρλοβάσου για να δούμε τι συμβαίνει και διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει και φάνηκε ότι οι εμπλεκόμενοι δρουν από μόνοι τους και δεν είναι και σωστό να αναφέρουν ότι εκπροσωπούν σύλλογο γονέων αφού αυτός προς το παρόν δεν υφίσταται
Στις 28/11 στη διαμαρτυρία που επιχείρησαν να κάνουν κατά τη διάρκεια του δημ. Συμβουλίου παρουσιάστηκαν μόνο οι δασκάλες και ορισμένοι συνάδελφοί τους εκπαιδευτικοί και κανένας γονέας.
Καταθέσαν αίτημα και υπέγραψαν σαν σύλλογος γονέων και κηδεμόνων που όπως αναφερθήκαμε τέτοιος δεν υπάρχει
Σύμφωνα δε με την νομοθεσία σε ότι αφορά τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων υπάρχουν διαδικασίες που περιγράφουν με λεπτομέρειες την συγκρότηση ενός τέτοιου οργάνου
Νομοθεσία Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ
Ν.1566/85 Αρ. 53
(Διατάξεις του άρθρου 53 Ν.1566/85, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 § 1 β του Ν.2621 /1998)
Ν.2621 23.6.98 (Φ.Ε.Κ. 136/Α?)
Άρθρο 2.
§ 1. Η συμμετοχή εκπροσώπων των γονέων των μαθητών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα συλλογικά όργανα του παρόντος νόμου προϋποθέτει τη συγκρότηση και λειτουργία συλλόγων γονέων ως σωματείων, σύμφωνα με τις διατάξεις των επομένων παραγράφων και του Αστικού Κώδικα.
Για την ασφάλεια των νηπίων οι εμπλεκόμενοι επικαλούνται την παρακάτω νομοθεσία για τον χρόνο προσέλευσης των νηπίων /προνηπιων ώστε μην παρευρίσκεται χωρίς άδεια στον χώρο του σχολείου......
<<Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο άρθρο 18 Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ 109Α): «Κατά τη διάρκεια του χρόνου της προσέλευσης των νηπίων/προνηπίων δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια στο χώρο του σχολείου κανείς εκτός των μαθητών και των εκπαιδευτικών». Ομοίως, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του ίδιου άρθρου «Με σκοπό να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των νηπίων-προνηπίων και να αποτρέπεται η αναίτια είσοδος και έξοδος αυτών από τον προαύλιο χώρο του σχολείου, καθώς και η είσοδος ατόμων που ουδεμία σχέση έχουν με τη λειτουργία του οι θύρες εισόδου-εξόδου στο χώρο του σχολείου παραμένουν κλειστές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του με ευθύνη των Διευθυντών ή Προϊσταμένων των νηπιαγωγείων. >>
Όμως όπως προκύπτει από την ίδια την Νομοθεσία ευθύνη για την ασφάλεια των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση η αποχώρηση έχουν οι δάσκαλοι αλλά και οι γονείς
Σε ότι δε αφορά την προσέλευση -αποχώρηση των μαθητών η σχετική νομοθεσία αναφέρει
Από τις φωτογραφίες όμως διαπιστώνουμε ότι αλλού είναι η είσοδος του σχολείου και από αλλού ζητείτε η διέλευση του μικρού οχήματος
Αυτός είναι ο χώρος που ζητήθηκε απλή διέλευση από τον Δήμο ,εκείνο που παρατηρούμε είναι σαν κάτι να εξέχει έξω από την οικοδομική γραμμή του νηπιαγωγείου ,μπορεί να μας ενημερώσει κανείς τι είναι αυτό και εάν έχει νόμιμη άδεια;
Φαίνεται όμως ακόμα ότι πέρα από τα τρία παράθυρα δεν υπάρχει καμιά είσοδος από αυτή την πλευρά που ζητείται η διέλευση .....μάλιστα όταν ρωτήσαμε μας είπαν ότι η απλή διέλευση θα έφτανε μέχρι εκείνο το εμπόδιο που βλέπουμε έξω από την οικοδομική γραμμή
Μας είπαν ακόμα ότι σε συνέλευση γονέων που προκάλεσαν την προηγούμενη εβδομάδα του συμβουλίου παρευρέθησαν περίπου 15 γονείς απ τους 39, η πλειοψηφία των οποίων δεν αντέδρασε στην πρόταση που κατατέθηκε προς τους ίδιους τους επιχειρηματίες αλλά και στον δήμο
Πολλοί δε γονείς φίλοι μας ενημέρωσαν ότι δέχονται πιέσεις καθημερινώς για να συμμετέχουν στις εν λόγω αντιδράσεις.
Τώρα σε ότι αφορά το ξενοδοχείο αυτό αναβαθμίζεται σήμερα με αποκλειστικά σαμιώτικα συνεργεία σε σύνολο 50 άτομα. Κατά τη λειτουργία του θα απασχολεί 30 άτομα σε μόνιμη βάση και θα ενισχύσει την οικονομική ζωή του νησιού μας.
Τι ζήτησαν οι έρμοι για όλα αυτά; μια απλή άδεια διέλευσης προκειμένου να τροφοδοτείται πιο εύκολα η κουζίνα του συγκροτήματος.
Κάνουμε ανάρτηση της επιστολής που έστειλαν προς το δημοτικό συμβούλιο Σάμου οι επιχειρηματίες με κοινοποίηση και προς τους γονείς μαθητών του 3ου Νηπιαγωγείου Σάμου
Μια απόφαση του δημοτικού συμβουλίου έδωσε άδεια ...περί απλής άδειας διέλευσης μικρού αυτοκινήτου προκειμένου να τροφοδοτείται ξενοδοχειακό συγκρότημα της περιοχής ....και αυτή ξεσήκωσε αντιδράσεις που έφτασαν και στα ΜΜΕ
Ο Σύλλογος αναφέρει:
<<Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Καρλοβασίου εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σάμου να παραχωρήσει χώρο ιδιοκτησίας του εν λόγω Νηπιαγωγείου σε ιδιώτη, με στόχο τη διέλευση πεζών και οχημάτων για την εξυπηρέτηση παρακείμενης ξενοδοχειακής μονάδας, ιδιοκτησίας του ιδίου>>
Μπήκαμε στον κόπο να ρωτήσουμε ....να μάθουμε αν υπάρχει σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Καρλοβάσου για να δούμε τι συμβαίνει και διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει και φάνηκε ότι οι εμπλεκόμενοι δρουν από μόνοι τους και δεν είναι και σωστό να αναφέρουν ότι εκπροσωπούν σύλλογο γονέων αφού αυτός προς το παρόν δεν υφίσταται
Στις 28/11 στη διαμαρτυρία που επιχείρησαν να κάνουν κατά τη διάρκεια του δημ. Συμβουλίου παρουσιάστηκαν μόνο οι δασκάλες και ορισμένοι συνάδελφοί τους εκπαιδευτικοί και κανένας γονέας.
Καταθέσαν αίτημα και υπέγραψαν σαν σύλλογος γονέων και κηδεμόνων που όπως αναφερθήκαμε τέτοιος δεν υπάρχει
Σύμφωνα δε με την νομοθεσία σε ότι αφορά τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων υπάρχουν διαδικασίες που περιγράφουν με λεπτομέρειες την συγκρότηση ενός τέτοιου οργάνου
Νομοθεσία Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ
Ν.1566/85 Αρ. 53
(Διατάξεις του άρθρου 53 Ν.1566/85, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 § 1 β του Ν.2621 /1998)
Ν.2621 23.6.98 (Φ.Ε.Κ. 136/Α?)
Άρθρο 2.
§ 1. Η συμμετοχή εκπροσώπων των γονέων των μαθητών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα συλλογικά όργανα του παρόντος νόμου προϋποθέτει τη συγκρότηση και λειτουργία συλλόγων γονέων ως σωματείων, σύμφωνα με τις διατάξεις των επομένων παραγράφων και του Αστικού Κώδικα.
Για την ασφάλεια των νηπίων οι εμπλεκόμενοι επικαλούνται την παρακάτω νομοθεσία για τον χρόνο προσέλευσης των νηπίων /προνηπιων ώστε μην παρευρίσκεται χωρίς άδεια στον χώρο του σχολείου......
<<Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο άρθρο 18 Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ 109Α): «Κατά τη διάρκεια του χρόνου της προσέλευσης των νηπίων/προνηπίων δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια στο χώρο του σχολείου κανείς εκτός των μαθητών και των εκπαιδευτικών». Ομοίως, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του ίδιου άρθρου «Με σκοπό να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των νηπίων-προνηπίων και να αποτρέπεται η αναίτια είσοδος και έξοδος αυτών από τον προαύλιο χώρο του σχολείου, καθώς και η είσοδος ατόμων που ουδεμία σχέση έχουν με τη λειτουργία του οι θύρες εισόδου-εξόδου στο χώρο του σχολείου παραμένουν κλειστές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του με ευθύνη των Διευθυντών ή Προϊσταμένων των νηπιαγωγείων. >>
Όμως όπως προκύπτει από την ίδια την Νομοθεσία ευθύνη για την ασφάλεια των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση η αποχώρηση έχουν οι δάσκαλοι αλλά και οι γονείς
Σε ότι δε αφορά την προσέλευση -αποχώρηση των μαθητών η σχετική νομοθεσία αναφέρει
Από τις φωτογραφίες όμως διαπιστώνουμε ότι αλλού είναι η είσοδος του σχολείου και από αλλού ζητείτε η διέλευση του μικρού οχήματος
Αυτός είναι ο χώρος που ζητήθηκε απλή διέλευση από τον Δήμο ,εκείνο που παρατηρούμε είναι σαν κάτι να εξέχει έξω από την οικοδομική γραμμή του νηπιαγωγείου ,μπορεί να μας ενημερώσει κανείς τι είναι αυτό και εάν έχει νόμιμη άδεια;
Φαίνεται όμως ακόμα ότι πέρα από τα τρία παράθυρα δεν υπάρχει καμιά είσοδος από αυτή την πλευρά που ζητείται η διέλευση .....μάλιστα όταν ρωτήσαμε μας είπαν ότι η απλή διέλευση θα έφτανε μέχρι εκείνο το εμπόδιο που βλέπουμε έξω από την οικοδομική γραμμή
Μας είπαν ακόμα ότι σε συνέλευση γονέων που προκάλεσαν την προηγούμενη εβδομάδα του συμβουλίου παρευρέθησαν περίπου 15 γονείς απ τους 39, η πλειοψηφία των οποίων δεν αντέδρασε στην πρόταση που κατατέθηκε προς τους ίδιους τους επιχειρηματίες αλλά και στον δήμο
Πολλοί δε γονείς φίλοι μας ενημέρωσαν ότι δέχονται πιέσεις καθημερινώς για να συμμετέχουν στις εν λόγω αντιδράσεις.
Τώρα σε ότι αφορά το ξενοδοχείο αυτό αναβαθμίζεται σήμερα με αποκλειστικά σαμιώτικα συνεργεία σε σύνολο 50 άτομα. Κατά τη λειτουργία του θα απασχολεί 30 άτομα σε μόνιμη βάση και θα ενισχύσει την οικονομική ζωή του νησιού μας.
Τι ζήτησαν οι έρμοι για όλα αυτά; μια απλή άδεια διέλευσης προκειμένου να τροφοδοτείται πιο εύκολα η κουζίνα του συγκροτήματος.
Κάνουμε ανάρτηση της επιστολής που έστειλαν προς το δημοτικό συμβούλιο Σάμου οι επιχειρηματίες με κοινοποίηση και προς τους γονείς μαθητών του 3ου Νηπιαγωγείου Σάμου








